Pavyzdžiui, neseniai „Adidas“ gerbėjai pastebėjo „Instagram“ plintančią akciją, kad naujos kolekcijos „Yeezy“ sportbačiai parduodami už 109 dolerius. Profilis iliustruotas „Adidas“ logotipu, prie jo yra apsipirkimo nuoroda, siūlanti iškart užsisakyti šią prekę, rašo portalas „Digiday“.

Laisvalaikio apranga prekiaujančios e-parduotuvės „Popular Demand“ įkūrėjas ir prekės ženklo konsultantas Blake Ricciardi sako, kad tokių reklamų pastebi daug. „Aš esu šioje industrijoje ir turiu pakankamai žinių, kad atskirčiau klastotę, bet, deja, daugelis vartotojų nepamatys skirtumo. Jie galvos, kad jei ši reklama yra „Instagram“, turi „Adidas“ logotipą ir jie ją mato savo naujienų sraute, viskas yra teisinga. Tai labai kenksminga „Adidas“ prekės ženklui“, ‒ komentavo jis.

Reklamos socialiniame tinkle „Instagram“, tiek pasirodančios naujų įrašų sraute, tiek prie skelbiamų „Istorijų“, yra perkamos naudojantis kompanijos savitarnos funkcija. Nors tokia proceso automatizacija turi daug privalumų ir ja naudojasi daugiau nei milijonas reklamos užsakovų, tačiau vis labiau ryškėja su per maža kontrole susijusios problemos.

„Instagram“ atstovai teigė, kad vos pastebėję tokius atvejus, iš karto blokuoja melagingą informaciją skelbiančias paskyras. Tačiau kai šiame tinkle kiekvieną savaitę paskelbiama milijonai reklamų, tai virsta nesibaigiančiu katės ir pelės žaidimu.

„Jei feisbukas turi rasti būdą kaip kovoti su melagingomis naujienomis, „Instagram“ iššūkis dabar – melagingi produktai“, ‒ sakė B. Ricciardi.