Socialinis eksperimentas – vis labiau populiarėjanti reklamos forma. Tokiu būdu savo ekologiškas sriubas nusprendė pristatyti ir „Auga“, restorane pateikusi lankytojams sriubas iš pakelių ir filmavusi jų reakcijas.

Tačiau peržiūrėjus reklaminį video, ne vienam kilo klausimas, ar tai tikrai buvo eksperimentas, o ne suvaidintas scenarijus? Neatrodo įprasta, kai žmonės tiek daug dėmesio skiria valgomoms sriuboms, o ir gera filmavimo kokybė kelia abejonių, ar ją įmanoma pasiekti filmuojant slapta.

Idėjos autoriai patikslina, kad reklamoje matomi žmonės žinojo, kad yra filmuojami ir atėjo ne tiesiog įprastai pavalgyti, o dalyvauti degustacijoje. Lankytojai buvo įspėti, kad degustacijos metu jie gali būti filmuojami, tačiau filmavimo tikslas nebuvo atskleistas. Kameros buvo paslėptos kaip ir mikrofonai.

Degustacijos metu žmonės ragavo įvairias sriubas, nežinodami, kaip jos buvo pagamintos. Vėliau lankytojams buvo pristatyta, kad gurmaniškas sriubas paruošė dešimtmetis virtuvės šefas, jas tiesiog pašildęs ir papuošęs pagardais. Tik pasibaigus degustacijai, ragavusiųjų sriubas buvo atsiklausta, ar jų vertinimas gali tapti reklamos dalimi.

Šios reklamos idėjos sumanytoja – reklamos agentūra „McCann Vilnius“. „Pirmiausia, sriubų ragavome patys ir mums buvo sunku patikėti, kad tokia skani ekologiška sriuba gali būti parduodama parduotuvėje, pakelyje, jau paruošta valgyti. Nusprendėme įsitikinti, ar nieko nenutuokiantys sriubos mėgėjai atskirs sriubą, paruoštą iš pakelio, nuo tos, kurią ruošia restoranas. Taip gimė idėja šiai reklamai. Žinoma, rizikavome, juk nė nenumanėme, ko tikėtis iš filmavimo – sriuba galėjo kažkam ir nepatikti! – apie idėjos gimimą pasakojo „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją