Vis daugiau rinkos žaidėjų eksperimentuoja su itin trumpomis, vos 6 sekundes ar dar trumpiau trunkančiomis reklamomis. Ar gali būti, kad jos netrukus taps naujuoju standartu?

Portalas „Adweek“ pastebi, kad su šiuo formatu pastaraisiais metais eksperimentavo tokie didieji žaidėjai kaip „Google“ ( tai itin įdomu jo valdomam „YouTube), „Facebook“, „Fox“ ir kiti. Reaguodamos į tai vis daugiau agentūrų bando suspėti į šį traukinį ir mėgina kurti šias itin trumpas 5-6 sekundžių trukmės reklamas.

Tikimasi, kad tokios reklamos padės lengviau pasiekti jaunąją vartotojų auditoriją, kuriai dažnai būdingas nesugebėjimas ilgiau sutelkti dėmesį. Žinoma, reklamos kūrėjams tai nemenkas iššūkis – papasakoti savo istoriją ar pateikti pasiūlymą per tokį trumpą laiką. Visgi, kai kurie iš ekspertų mano, kad tai bus vienas iš esminių reklamos rinkos perversmų.

„Tu gali būti dar taiklesnis šūvis ir būdas užmegzti dar tvirtesnį žmogišką ryšį, nei kuriant 15 sekundžių reklamas. Taip atsitinka, nes tam, kad išsigrynintum efektyvią žinutę, turi itin gerai perprasti tiek savo reklamuojamą produktą, tiek komunikacijos kanalą ir turimus įrankius. Manau, tai vienas iš svarbiausių reklamos formatų, jei ne pats svarbiausias, kokius netrukus pamatysime“, - komentavo Maud Deitch, kuri dar šių metų sausį dalyvavo „YouTube“ organizuotame hakatone, skirtame itin trumpų istorijų pasakojimui.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją