Prieš 11 metų Arianna Huffington įkūrė portalą „The Huffington Post“. Dabar sunku patikėti, bet tuomet niekas nenorėjo tikėti, kad tik internete veikiantis portalas gali išsilaikyti vien iš reklamos pajamų. „Kai mes pradėjome, nebuvo feisbuko, nebuvo nei dabar įpratų video reportažų, nei socialinių tinklų. Technologijos dar buvo tik pradedančios vystytis, bet Arianna jau matė galimybes. Be jos genialių rinkodaros sprendimų, jos redakcinio darbo ir kontaktų, niekas nebūtų įvykę“, – pripažįsta portalo bendraįkūrėjas Kenneth Lerer, kurį cituoja „The Wall Street Journal“.

O įvyko daug. Šis portalas parodė kelią tolesnei skaitmeninės žiniasklaidos plėtrai. Daug vėliau atsiradusių portalų naudojosi jo patirtimi ir bandė atkartoti sėkmės žingsnius. Vienas iš jos puikiai pasiteisinusių sprendimų buvo leisti žmonėms skelbti savo komentarus. O asmeninių pažinčių dėka „The Huffington Post“ ėmė rašyti žinomi politikai ir kitos įžymybės.

The Guardian“ apžvalgininkė Emily Bell pasakoja, kad A. Huffington žiniasklaidoje buvo tokia ikona, kad jie su kolegomis netgi buvo pasikabinę jos nuotrauką su ironišku užrašu „O ką darytų Arianna?“

„The Huffington Post“ vos po įkūrimo greitai tapo vienu lankomiausių naujienų portalų Jungtinėse Amerikos Valstijose, o jo bendraįkūrėjai K. Lerer ir Jonah Peretti vėliau pradėjo taip pat sensacija tapusį „Buzzfeed“. Nors pastaruoju metu „The Huffington Post“ populiarumas sumažėjęs, praėjusių metų gegužės duomenimis jis vis dar sulaukė 75 milijonų unikalių vartotojų (18 proc. mažiau lyginant su praėjusiais metais).

2011 m. „The Huffington Post“ buvo parduotas kompanijai AOL už 315 mln. USD. Pernai bendrovė buvo parduota „Verizon“ už 4,4 mlrd. USD. Jau nuo tada pradėjo sklisti gandai apie A. Huffington vaidmens kompanijoje pasikeitimą. Kai kurie piktinosi tuo, kad portale skiriama labai daug dėmesio A. Huffington knygos „The Sleep Revolution: Transforming Your Life, One Night at a Time” reklamai. Buvo kalbama ir apie galimą interesų konfliktą, kai A. Huffington tapo kompanijos „Uber" valdybos nare.

Tad nors jos sutartis dėl vadovavimo „The Huffington Post“ buvo pasirašyta iki 2019 m., A. Huffington nusprendė to nelaukti. Niekada drąsos nestokojusi jau 66-erių sulaukusi moteris vėl ryžosi naujam iššūkiui. Kurį laiką bandžiusi derinti darbą „The Huffington Post“ su vadovavimu naujai, sveiką gyvenimo būdą propaguojančiai kompanijai „Thrive Global“ ji pasirinko visas jėgas sukoncentruoti pastarajai. Kiek ironiška, kad moteris, daug prisidėjusi prie to, kad naujienos žiniasklaidoje būtų atnaujinamos visą parą ir kiek įmanoma greičiau, labai daug kalba apie miego ir sugebėjimo atsipalaiduoti svarbą. Galbūt čia ir yra jos sėkmės paslaptis? Jos kalbą „TEDex“ apie miego svarbą, pasakytą dar 2010 m. galite peržiūrėti čia. O dabar, sumažinus darbų krūvį, galbūt ir jai pagaliau pavyks gerai išsimiegoti...