Prekės ženklą bankui „Luminor“ kūrė agentūra „Future Brands“. „Pavadinimas „Luminor“ vienija dvi esmines jungtinio banko stiprybes. Pirmoji pavadinimo dalis perteikia prekės ženklo pažadą sukurti geresnę rytdieną. „Lumin“ – tai lotyniško žodžio šaknis, reiškianti šviesą (lot. lux). Norime savo klientams, bendruomenėms ir šalims, kuriose esame ir veikiame, duoti aiškų ženklą, kad gyvenimas gali keistis į gera ir tai yra kelias į geresnę ateitį. Antroji pavadinimo dalis „nor“ (Nordics) simbolizuoja organizacijos šaknis ir Šiaurės šalių bankų padėtą pagrindą. Šios dvi savybės yra sujungtos į vieną pavadinimą, kad klientams ir darbuotojams tarnautų tarsi kelrodė žvaigždė, primenanti prekės ženklo prasmę ir tikslą“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Future Brands“ vyriausiasis strategijos direktorius Freddie Bavyestock.

Agentūros „Rebrand“ vadovas, vizualinės komunikacijos specialistas Artūras Jakeliūnas sako beveik neabejojantis, kad „Luminor“ logotipo kūrėjus inspiravo būtent „Luminarc“. „Panašumų tikrai yra: tiek spalvinė gama, tiek šriftas, tiek identifikuojantis simbolis - šiuo atveju diakritinis ženklas.

A. Jakeliūno nuomone, dėl šių logotipų panašumo neturėtų iškilti didelių prekės ženklo komunikacijos problemų, nes labai skiriasi įmonių veiklos – tik identiteto kūrėjų rate gali būti pradėta viešai svarstyti, kodėl buvo pasirinktas toks sprendimas. „Kur kas blogiau, jei pats „Luminarc“ apskųs dėl ženklo grafinės dalies plagijavimo – „Luminarc“ yra registruotas daugelyje šalių“, – pastebi jis.

„Kitas momentas, ar įmanoma užginčyti idėją, kuomet visa idėja tėra tik vienas grafinis elementas (taškas/stačiakampis) - paprastai tokie klausimai sprendžiami teisme. Bet kuriuo atveju, „FutureBrand“ galėjo pasistengti labiau“, – šypsosi A. Jakeliūnas.