2013 pabaigoje „Coca Cola“ padarė savo garsųjį pareiškimą: „Content is King, and the Corporate Website is Dead". Kad turinys yra viskas - nesiginčija niekas, bet ar tikrai galima kalbėti apie reprezentacinių interneto svetainių pabaigą? Na, po „LinkedIn Company Pages“ atsinaujinimų tokias kalbas girdėsime vis dažniau.

Visų pirma, dėl to paties turinio. „LinkedIn Company Pages“ turi labai organišką sinergiją su savo darbuotojų asmeniniais profiliais. Juk darbuotojų straipsniai, interviu ar blogų įrašai, patalpinti įmonės interneto svetainėje, niekada nebesulauks nei tokio pasiekiamumo, nei įtraukimo, kokį suteikia socialinis tinklas. Tad kam kurti turinį svetainei, o po to „perpostinti", jei gali kurti turinį iškart socialiniam tinklui? „LinkedIn“ naujienų srauto nereikia niekur nukreipinėti. Viskas toje pačioje aplinkoje. Netgi „LinkedIn“ naujausi mokamos reklamos sprendimai siūlo tikslinę auditoriją „atsivesti" į ... „LinkedIn Company Pages“.

Antra svari priežastis - „LinkedIn Company Pages“ trina ribas tarp vidinės ir išorinės komunikacijos. Formuojant „Company Pages“ turinį, jis dažnai orientuojamas į įmonės/organizacijos darbuotojus, o per darbuotojų įsitraukimą naujienų srautas gali pasiekti ir kitas svarbias auditorijas: partnerius, būsimus darbuotojus, klientus ir kt. Tad kiekvienas įmonės/organizacijos darbuotojas, besidalindamas „Company Pages“ turiniu, besąlygiškai tampa prekės ženklo ambasadoriumi.

Ir galiausiai, „LinkedIn Company Pages“ stipriai prioritetizuoja svarbiausias apsilankymo reprezentacinėse interneto svetainėse priežastis - kontaktų paiešką, prekės ženklų prisistatymą ir veiklos rezultatų/portfolio pateikimą. Šiuo tikslu „LinkedIn“ siūlo naudoti „Showcase Pages“ funkcionalumus. O maksimalų įvaizdinį „Company Pages“ rezultatą galima pasiekti integravus „LinkedIn Career Pages“ galimybes. Tiesa, pastaroji paslauga yra mokama.

Tad jei Jūsų interneto svetainė nėra skirta klientų aptarnavimui (pvz. e-parduotuvė) ir atlieka tik reprezentacinę funkciją, „LinkedIn Company Pages“ jau šiandien gali ją „pavaduoti". O pradėjus su paskyra profesionaliai dirbti, rezultatai gali maloniai nustebinti. Investuoti į „LinkedIn Company Pages“ tampa norma. Vis svarbesniais jie tampa ir Lietuvoje. Šiai dienai (2017 03 29) yra net 3392 lietuviški „Company Pages“. Rašau net, nes pavyzdžiui beveik 14 kartų daugiau gyventojų turinti Lenkija turi 12 240 „Company Pages“ - t.y. tik 3 kartus daugiau. Tad „LinkedIn Company Pages“ gali būti ir savotiškas valstybės verslumo indikatorius.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją