Kompanija „Apple“ į prieš metus pristatytą išmanųjį laikrodį dėjo daug vilčių. Visgi, išmaniųjų laikrodžių era jai dar neišaušo: nors „Apple“ šioje srityje ir užima didžiausią rinkos dalį, per metus jai teko fiksuoti net 55 proc. sumažėjusius pardavimus, rašo portalas „Mashable“.

„Apple“ šiuo metu atitenka 47 proc. išmaniųjų laikrodžių rinkos, „Samsung“ – 16 proc., o „Lenovo“ – 9 proc. rinkos dalies. Tačiau pastaruoju metu šios proporcijos keičiasi ne „Apple“ naudai. Įvertinus 2016 m. antro ketvirčio finansinius rezultatus, matyti, kad kol „Apple“ skaičiavo daugiau nei dvigubai lyginant su praėjusiais metais kritusius pardavimus, „Samsung“ jie išaugo 51 proc., o „Lenovo“ – net 75 proc.

Ar tai reikš, kad laikrodžiai bus tas produktas, dėl kurio „Apple“ turės pripažinti pralaimėjimą? Bent kol kas kompanija su tuo sutikti neketina ir anonsuoja apie netrukus pasirodysiančius programinius atnaujinimus. Be to, sklinda gandai, kad rudenį bus pristatyta nauja paties laikrodžio versija ir žadama, kad šįkart jis bus gerokai greitesnis, nes būtent už lėtumą pirmąjį „Apple“ laikrodį labiausiai kritikavo technologijų mėgėjai.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją