Jungtinėse Amerikos Valstijose nuteistas reklamos strategas Billas Grizackas, suklastojęs kontraktus, vertinamus 269 milijonais dolerių, rašo portalas „Adweek“.

Reklamos strategas ir agentūrų „McKinney“ ir „The Variable“ (buvusios „Pave Advertising) partneris B. Grizackas buvo nuteistas 5-7 metams laisvės atėmimo už tai, kad suklastojo kontraktus su „Coca-Cola“ ir „Brown-Forman“. Agentūros įgyvendinti darbams, įrašytiems suklastotuose kontraktuose, įdarbino 40 profesionalų, kurie visi dirbo, nežinodami, kad iš tiesų joks kontraktas neegzistuoja. Visi šie darbuotojai prarado darbus išaiškėjus apgaulei.

Ši byla JAV nagrinėjama nuo 2015 m. lapkričio. Negana to, kad B. Grizackas buvo pagautas, jis sugebėjo įsidarbinti kitoje agentūroje ir pakartojo tą pačią schemą, suklastodamas 14 milijonų vertės dolerių kontraktą su „McDonald`s“.

Portalas „Adweek“ rašo, kad B. Grizackas šios schemos ėmėsi, nes norėjo tapti agentūros partneriu, tačiau neturėjo pakankamai lėšų partnerystės įnašui. Alternatyva 150 tūkstančių dolerių partnerystės įnašui buvo pusės milijono pajamos, kurias jis galėtų atnešti agentūrai. Taigi B.Grizackas rado būdą, kaip tai padaryti.

M360

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus