Portalas „Adweek“ paskelbė įtakingiausiųjų rinkodaros, medijos ir technologijų veikėjų šimtuką. Pirmoje vietoje atsidūrė „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas, aplenkęs pernai topo viršūnėje buvusį vieną iš „Google“ bendrasavininkų Larry Page.

Sudarant šimtuką buvo atsižvelgiama į daugybę kriterijų, kaip kompanijos vertė, pajamos, pajamų augimas, veikla rinkoje, vartotojų pasiekiamumas, išskirtinumas iš konkurentų, darbuotojų skaičius, įmonės įsigijimai ir partnerystės, industrijos pripažinimas, žiniasklaidos dėmesys.

„Adweek“ pabrėžia, kad šis reitingas nėra sudarytas remiantis tik finansiniais rezultatais. Pavyzdžiui, vienas iš veiksnių, lėmusių M. Zuckerbergo išsiveržimą į sąrašo lyderius, buvo tas, kad jis visus metus sugebėjo išlikti žiniasklaidos dėmesio centre.

Taigi, pagal „Adweek“ šių metų įtakingiausieji buvo:
1. M. Zuckerberg (Facebook)
2. Larry Page (Alphabet, Google)
3. Tim Cook (Apple)
4. Robert Iger (Walt Disney co.)
5. A. G. Lafley (Procter&Gamble)

Visą top 100 galite rasti čia.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją