Šių metų reklamos ir kūrybiškumo festivalio „Adrenalinas‘17“ metu antrą kartą yra rengiamas socialinės reklamos konkursas. Šiuo konkursu Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), atstovaudamos reklamos kūrėjų bei medijų kanalų industriją, siekia prisidėti prie socialinių visuomenės problemų sprendimo. Šiais metais prie konkurso organizavimo prisideda bei idėją palaiko ir reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“.

Pasirinktam NVO socialiniam projektui bus sukurta reklamos kampanijos idėja, taip pat bus siekiama surasti rėmėjus profesionaliam kampanijos įgyvendinimui bei transliavimui Lietuvos medijų kanalais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Socialiniam projektui idėjas tarpusavyje varžydamiesi kurs jaunieji reklamos kūrėjai. Socialinis projektas, problematika bei trys geriausios reklaminės kampanijos idėjos bus pristatytos viešai birželio 9 d. „Adrenalino“ „ADfest“ renginio metu, idėjos nugalėtojas bus paskelbtas vakarinėje apdovanojimų ceremonijoje ir apdovanotas specialia Baltąja strėle.

Pirmajame konkurso etape Lietuvos nevyriausybinės organizacijos kviečiamos teikti projektų paraiškas, iš kurių bus atrinkta viena, kuriai bus kuriamos reklamos idėjos. Geriausią projektą rinks komisija, sudaryta iš geriausių reklamos specialistų.

Antrajame etape jaunųjų reklamos specialistų komandos pateiks savo sprendimus laimėjusios paraiškos projekto reklaminei kampanijai. Tokiu būdu bus atkreipiamas dėmesys ir į jaunuosius kūrėjus, kuriems sudaroma galimybė išreikšti geriausias jų idėjas ir varžytis, kad jos būtų įgyvendintos.

Trečiajame konkurso etape organizatoriai bendradarbiaudami su Lietuvos žiniasklaidos kanalais bei reklamos kūrėjais ieškos galimybių reklamos kampanijos idėją realizuoti ir taip užtikrinti jos sklaidą ir matomumą visuomenėje.

Pernai pirmą kartą organizuotas Socialinės reklamos konkursas susilaukė ypatingai daug dėmesio. Buvo gauta net 13 santraukų iš nevyriausybinių organizacijų, iš kurių laimėtojais tapo „Lietuvos neįgaliųjų forumas“. Jiems 12 jaunųjų kūrėjų komandų pateikė savo idėjas, kaip atkreipti visuomenės dėmesį į žmonių su negalia problemas. Šiuo metu yra palaipsniui įgyvendinama laimėjusi idėja „Miestas visiems“, kuria norima pabrėžti, kad negalią sukuria ne žmogaus kūnas, o nepritaikyta miesto infrastruktūra.

Organizatoriai ir laimėtojai džiaugiasi, kad šis konkursas sulaukė ir Vilniaus miesto savivaldybės palaikymo, imtasi aktyviau tvarkyti gatves, nusileidimus prie perėjų, laiptus ir kitas viešąsias erdves tam, kad jie būtų pritaikyti žmonėms, turintiems negalią ir leistų judėti be kliūčių.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją