Adidas“ išsikėlė sau tikslą – susigrąžinti lyderio pozicijas Šiaurės Amerikoje, iš kurių kompaniją išstūmė konkurentai „Nike“ ir „Under Armour“. Tai pasiekti „Adidas“ ruošiasi sukoncentruodama jėgas skaitmeninėje rinkodaroje, rašo portalas „Marketingweek“.

„Adidas“ sako, kad pristatydama jai priklausantį ženklą „NMD“ ji 100 proc. veikė tik socialinėje erdvėje. Nebuvo jokių reklamos klipų televizijoje ar skambių šūkių, bet vien skaitmeninės rinkodaros strategijos pakako, kad šio prekės ženklo batai būtų išparduoti vos pasirodę rinkoje. Ir „Adidas“ pasiryžusi toliau naudotis šia patirtimi.

„Žinoma, televizija vis dar turi savo vietą. Ją turi ir fakso aparatai, bet aš nesiruošiu kurti faksų rinkodaros strategijos. Skaitmeninė erdvė yra tinkamiausia pasiekti mūsų tikslinę auditoriją“, - sako „Adidas“ atstovas Davidas Greenfieldas.

„Adidas“ taip pat sako stiprinsianti bendradarbiavimą su įžymybėmis, nes partnerystės su Kayne West strategija puikiai suveikė.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją