Komunikacijos agentūra „Ad verum“ tapo „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ partneriu ir nuo šiol bus atsakinga už didžiausios Vidurio ir Rytų Europos draudimo grupės PZU S. A. padalinio Lietuvoje komunikaciją. Agentūra prisidės prie strateginių įmonės tikslų įgyvendinimo, rūpinsis ryšiais su žiniasklaida ir sieks pokyčių visuomenėje.

„Gyvybės draudimo rinka Lietuvoje vis dar stipriai atsilieka nuo kitų Vakarų Europos šalių. Atsiliekame ne tik skiriamų lėšų suma, bet ir požiūriu. Pagrindinė to priežastis – lietuviai mažai žino apie gyvybės draudimą“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ vadovas Zbignev Gaverski. Jo teigimu, strateginiai įmonės tikslai yra neįmanomi be teisingos komunikacijos: „Atstovaudami Vidurio ir Rytų Europos lyderio vardą, jaučiame ne tik poreikį, bet ir pareigą šviesti visuomenę. Dėl to kartu su komunikacijos partneriais imsimės švietimo veiklos, sieksime supažindinti visuomenę su gyvybės draudimo nauda bei galimybėmis“.

Pradėję atranką, „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ vadovai komunikacijos agentūras vertino pagal daugybę kriterijų, tokių kaip profesionalumas, supratingumas, sėkmingų darbų pavyzdžiai. „Ad verum“ komanda atitiko mūsų lūkesčius, iš karto radome bendrą kalbą ir pradėjome planuoti darbus“, – sako Z. Gaverski.

„Ad verum“ direktorės Ievos Naujalytės teigimu, darbas su nauju klientu bus ir iššūkis, ir galimybė panaudoti sukauptą patirtį. „Kliento įmonė dirba itin konkurencingoje rinkoje, o mūsų agentūra dar neturėjo patirties su draudimo rinka – taigi, iššūkių pakanka. Bet mes juos mėgstame priimti ir, kaip rodo patirtis, sėkmingai įveikiame“, – sako I. Naujalytė. Ji priduria, jog didžiausias įvertinimas agentūros komandai – kai, tapus strateginiu partneriu, ne tik įgyvendinami kliento lūkesčiai, bet ir pasiekiama pokyčių visuomenės mąstysenoje, elgsenoje.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją