Kitais metais tarptautinėje žiniasklaidoje gali įvykti daug pokyčių ir perėjimų iš vienų rankų į kitas. Portalas „Digiday” apklausė šioje srityje dirbančius žmones ir paprašė jų pasidalinti savo prognozėmis apie sandorius, galinčius įvykti 2017 m.

„NBCUniversal” gali nusipirkti „BuzzFeed”

Atsižvelgiant į tai, kad „NBCUniversal” jau investavo į „BuzzFeed” 400 milijonų dolerių, ir jau naudojosi „BuzzFeed” paskyra „Snapchat” per Olimpines žaidynes platindama savo turinį, šis įsigijimas atrodo neišvengiamas. „Problema ta, kad Jonah Peretti (vienas iš „BuzzFeed” įkūrėjų) nenori parduoti. Jei būtų žiūrima tik iš verslo pusės, tai būtų įvykę dar šiais metais”, – portalui „Digiday” sakė vienas iš buvusių „BuzzFeed” vadovų.

„Facebook” gali nusipirkti „Criteo”

Socialinis tinklas „Facebook” labai daug investavo į savo reklamos verslo stiprinimą. Jo sėkmė ir pranašumas yra labai glaudžiai susijęs su duomenimis. Internetinės reklamos paslaugų teikėjas „Criteo” turi vertingą informaciją, kurios reikia feisbukui: duomenis, susijusius su žmonių pirkimais. Reklamos technologijų įmonės „Beeswax” generalinis direktorius Ari Paparo spėja, kad šio sandorio vertė galėtų būti 3-4 milijardai dolerių.

„Amazon” gali nusipirkti „Pinterest”

Nors „Pinterest” šiais metais pristatė daug reklamos produktų, šiam socialiniam tinklui vis dar kyla daug sunkumų sudominant reklamos užsakovus. Bet „Amazon” galėtų iš „Pinterest” turimų duomenų gauti kur kas daugiau naudos. „Tai būtų protingas įsigijimas, jei pagalvoji apie gamybai savo rankomis skirtų prekių ir e-komercijos ryšius. „Pinterest” instrukcijomis grįstas turinys galėtų būti puikiai susietas su „Amazon” sandėlių ir pristatymo paslaugomis”, – svarstė „Mediabrands Sociaty” vadovas Larry Cohen.

„AT&T” gali nusipirkti „Twitter”

Socialinio tinklo „Twitter” likimas jau daug metų yra apkalbų objektas. Yra daug manančių, kad jį gali įsigyti „Google”, bet negalima atmesti galimybės, kad naujuoju savininku gali tapti ir „AT&T”. Savo ambicijas, susijusias su žiniasklaida, ši kompanija labai aiškiai parodė derėdamasi dėl „Time Warner” įsigijimo: šis sandoris iki šiol nėra iki galo baigtas. Įsigydama „Twitter”, „AT&T” galėtų tapti viena iš didžiausių žaidėjų skaitmeninio turinio rinkoje.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją