„Instagram“ paskelbė apie naujienas, kurios turėtų būti aktualios prekių ženklams turintiems gana jauną auditoriją (Media House).

Naujiena vadinasi „Instagram Stories“, kurių dėka savo nuotraukas – galėsite paversti tikromis gyvenimo istorijomis. Trumpai – jos galės tapti gyvesnėmis , šmaikštesnėmis ar kokiomis tik norite kūrybiškesnėmis.

Ši naujiena labai primena „Snapchat“. Su naujais piešimo ir teksto įrankiais galėsite pagyvinti savo nuotraukas ir nereikės jaudintis dėl to, kad turite per daug gyvenimo istorijų ar netgi gėdintis vėliau dėl jų turinio, nes „Instagram Istorija“ galios tik 24 valandas nuo jos pasirodymo laiko. Vėliau ji tiesiog pranyks.

„Instagram Istorijų“ privatumas priklausys nuo kiekvieno profilio privatumo nustatymų. T.y. arba profilis yra viešas ir matomas visiems arba tik jūsų patvirtintiems sekėjams.

Ar įsivaizduojate, kokia tai galimybė prekių ženklams komunikuoti su savo auditorija? Kūryba šioje vietoje gali būti labai šmaikšti ir beribė. Pradedant nuo šmaikščių ištiktukų, paveiksliukų , baigiant prašymais vartotojams kurti prekės ženklo istoriją patiems bei už tai kažką laimėti.

„Instagram“ skatins rinkodaros specialistus eksperimentuoti su šia naujove iš pradžių didinant jų organinį pasiekiamumą. Tiems, kurie naudoja „Business tools“, atsiras „Instagram“ papildomi rodikliai, kurios leis matuoti vartotojų įsitraukimą.

Naujiena palaipsniui pasaulyje pasirodys ateinančių kelių savaičių bėgyje, tad nepamirškite atnaujinti savo „Instagramų“.

Naują funkciją pristatantį video galite peržiūrėti čia.

Šaltinis

Media House
M360


Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus