Kilus skandalui dėl prekės ženklų reklamos, pasirodančios smurtą skatinančiame, propagandiniame ar kitokiame neigiamame kontekste ir ilgėjant sąrašui tarptautinių kompanijų, nusprendusių sustabdyti reklamines kampanijas „YouTube“, šioji žada padidinti prekės ženklų saugumą, į jo užtikrinimą įtraukdama trečiąsias šalis.

„YouTube“ žada, kad rinkodarininkai netrukus turės daugiau reklamos šiame tinkle įrankių, o prekės ženklo saugumą, kad jis neatsidurtų blogame kontekste, padės užtikrinti partneriai „DoubleVerify“ ir „Integral Ad Science“.

„YouTube“ savininkė „Google“ sako, kad dirbs su kompanijomis, kurios yra akredituotos „Medijų reitingų tarybos“ (Media Ratings Council), ir kurs naujus verifikavimo įrankius, tačiau neįvardino tikslios datos, kada jie jau bus prieinami, rašo portalas „Adweek“. Visas patvirtintų partnerių sąrašas taip pat kol kas nėra viešai skelbiamas.

Nors tokie pažadai atrodo kaip „Google“ žingsnis sprendžiant „YouTube“ reklamos krizę, „DoubleVerify“ atstovai sako, kad jie nėra tikri, kaip viskas vyks toliau. „Kol kas mes dar neturime detalių, kokį sprendimą „Google“ planuoja“, - sakė „Double Verify“ atstovas.

Tuo tarpu žiniasklaidos planavimo bendrovės „WPP“ ir „Omnicom“ teigė galinčios klientams pasiūlyti įrankius, leidžiančius jiems tęsti reklamines kampanijas „YouTube“ ir nepatekti į neigiamą kontekstą, bet neaišku, ar tokio jų patikinimo užteks atgauti klientų pasitikėjimui. „Google“ sako, kad jų kuriami įrankiai su „WPP“ ir „Omnicom“ nieko bendro neturi ir jie šiuo klausimu dirba atskirai.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją