WhatsApp“ pranešimas, kad nuo šiol ji dalinsis savo vartotojų duomenimis su feisbuku ir leis siųsti reklamines žinutes, sulaukė dviprasmiškų reakcijų. Verslininkai džiaugiasi, kad nuo šiol vartotojus galės pasiekti dar vienu patraukliu kanalu, tuo tarpu patys vartotojai piktinasi, kad jų nuomonės niekas neklausė.

Kompanija „Facebook“ žinučių siuntimo platformą „WhatsApp“ nusipirko dar 2014 m. Iki šiol programėlės vartotojai nepastebėjo jokių šio įsigijimo pasekmių: jie ir toliau žinutėmis galėjo bendrauti su savo draugais netrukdomi jokių reklamų ir nepatikėdami trečiosioms šalims savo duomenų. Tačiau, panašu, šis metas jau baigėsi.

Verslo atstovai sako, kad dabar per „WhatsApp“ galės perduoti ir vartotojams labai svarbią informaciją, pavyzdžiui, apie jų skrydžio atidėjimą, rašo portalas „AdAge“. Tačiau toks argumentas įtikina ne visus. Juntinėse Amerikos Valstijose plačiai plinta dviejų grupių peticijos, kurias ruošiamasi įteikti Federalinei prekybos komisijai. Jose pabrėžiama, kad „WhatsApp“ vartotojai neturėjo pakankamai galimybių pasipriešinti tam, kad jų duomenys, pavyzdžiui, telefono numeris, būtų perduotas kompanijai „Facebook“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją