„Gruner+Jahr” įsitikino savo kailiu: jei kuri nišinį, labai specializuotą turinį, jį parduoti ar įtikinti skaitytojus išjungti reklamos blokavimo programas dar įmanoma. Tačiau kai kalbama apie bendro pobūdžio naujienas, tai neveikia: su apribojimais susidūrę skaitytojai tiesiog nueina ten, kur jų nėra. Tačiau dabar portale „Stern” jie bando skaitytojus paveikti humoru. Ir tai, panašu, veikia, rašo portalas „Digiday”.

Puslapyje yra skelbiamos reklamos, panašios į socialines reklamas, priklausomiems nuo alkoholio ar narkotinių medžiagų. Tik šįkart siūloma atsisakyti priklausomybės reklamos blokavimui. Jose skaitytojai mato žinomus žurnalistus ir tinklaraštininkus, kurie dalinasi savo istorijomis. Nuotraukas lydi prierašas: „Aš buvau išties įklimpęs į blokavimą, bet dabar jau nebe ir man viskas gerai”.

Puslapyje taip pat skelbiamas greitosios pagalbos numeris, kenčiantiems nuo šios priklausomybės. Beje, šias reklamas mato ir tie skaitytojai, kurie turi įsidiegę reklamos blokavimo programas.

Kompanijos „Gruner+Jahr” vadovas, atsakingas už skaitmeninius sprendimus, Oliveris von Wersch sako, kad per keturias kampanijos savaites blokuojančių reklamą skaitytojų pas juos sumažėjo 22 procentais. Jis sako, kad jų tikslas buvo ne atakuoti žmones įspėjančiomis žinutėmis, o tiesiog informuoti apie savo verslo modelį.