Nors „Youtube“ ir tradicinę televiziją daugelis mato kaip konkuruojančius kanalus, „Nielsen“ ir „Google“ atliktas tyrimas įrodė priešingai: jie ne tik netrukdo, bet ir padeda vienas kitam, rašo portalas „Adweek“.

„Google“ užsakytas „Nielsen“ tyrimas parodė, kad televizija skatina „Youtube“ žiūrėjimą, ir atvirkščiai, „Youtube“ padeda didinti tradicinių televizijos kanalų pasiekiamumą. Kitaip sakant, žmonės, kurie žiūri televizijos programą per „Youtube“, labiau tikėtina, įsijungs ir tą patį šou rodomą per tradicinę televiziją. O tie, kurie žiūri mėgstamas programas televizijoje, labiau tikėtina, ieškos jų ir „Youtube“.

„Faktas, kad „Youtube“ gali tiek privilioti naujus televizijos programų žiūrovus, tiek padėti išlaikyti jau turimus, atveria dideles galimybes tiek programų kūrėjams, tiek reklamos užsakovams, kurie nori pagauti kuo didesnes auditorijas, nesvarbu, kur ir kada jos žiūrėtų sukurtą turinį“, – sako „Google“ Šiaurės Amerikos regiono partnerystės su „Youtube“ vadovas Jonathanas Zeppas.

Tyrimo metu „Nielsen“ nagrinėjo duomenis apie 30 televizijos programų. Rezultatai parodė, kad tų, kurie žiūri programas „Youtube“, tikimybė įsijungti ir televiziją išauga 18 proc. „Tyrimas rodo, kad „Youtube“ peržiūrų skaičius yra susijęs su televizijos pasiekiamumu, naujų žiūrovų prikvietimu, ir bendrai vertinant atlieka didelį vaidmenį išlaikant žiūrovus įsitraukusius į televizijos programą“, – rašoma „Nielsen“ ataskaitoje.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją