Žurnalų leidybos bendrovė „TG Media“ nuo rugsėjo suvienija į reklamos pardavimų aljansą žurnalus IQ, „IQ Life“, savaitraštį „Veidas“, metinį „The Economist“ prognozių žurnalą „Pasaulis 2017“ .

„Bendrovė „TG Media“ telkia mažesnius žurnalų rinkos leidėjus bendriems reklamos pardavimams. Šio aljanso prasmė – efektyviau vykdyti žurnalų reklamos ir prenumeratos pardavimus, būti patrauklesniems reklamos užsakovams. Tokių partnerių ratą tikimės išplėsti“, – sako „TG Media“ direktorė Ingrida Ivanauskienė.

Pasak jos, kiekviena redakcija žurnalų turiniu rūpinsis savarankiškai. „Kokybiškas ir tematiškai skirtingas turinys, įvairi auditorija leis sukurti naujus ir įdomius produktus verslui, reklamos davėjams“, - sako I. Ivanauskienė.

„TG Media“ leidžia žurnalus „Statyk!“, „Namas ir aš“, „Top Gear“, ketvirtinį žurnalą statybos ir NT rinkos profesionalams „Statyk! PRO“, metinius žurnalus „Top Gear naujų automobilių gidas“, „Naujų būstų gidas“, šiais metais tęs mėnraščio IQ redakcijos rengto žurnalo TOP (turtingiausių Lietuvos žmonių rinktinės) leidybą.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją