Tyrimą atliko tarptautinis rinkodaros vadovų tinklas „CMO Council“. Juo buvo siekta išsiaiškinti, kaip prekės ženklams apsisaugoti nuo galimos žalos, susijusios su reklamavimusi skaitmeniniame turinyje. Tyrimo rezultatai parodė, kad vartotojai yra linkę bausti net savo mėgstamus prekės ženklus, jei jie naudojasi nepatikimomis medijų platformomis ir nesistengia sukontroliuoti savo reklamos aplinkos.

Tyrimo ataskaita taip pat parodė, kad vartotojai linkę nepasitikėti socialiniuose tinkluose rodomomis reklamomis. Nors jie teigia, kad vertinant, per kur juos pasiekia didžiausi kiekiai reklamos, socialiniai tinklai buvo antroje vietoje (juos aplenkė tik televizija), jie nurodė labiau pasitikintys draugų rekomendacijomis, televizija, interneto paieškos programomis randama informacija ar spauda.

Didžioji dalis vartotojų teigė skirtingai reaguojantys į tą pačią reklamą, priklausomai nuo jos rodymo konteksto. 63 proc. teigė pozityviau žiūrintys į tą reklamą, kuri rodoma medijos kanale, kuriuo jie pasitiki. Tyrimo autoriai daro išvadą, kad vartotojai atsigręžia į patikimus turinio tiekėjus, žiniasklaidos priemones, ir vengia nepatikimų šaltinių. 60 proc. respondentų teigė patys asmeniškai jau susidūrę su tuo, kad pastebėtas blogas turinys juos privertė rinktis geriau žinomus, labiau patikimus žinių ir informacijos šaltinius.

„Rinkodaros vadovams ir prekės ženklų atstovams vis didesnį susirūpinimą kelia įvairūs aspektai, susiję su skaitmenine reklama ir programatiniu reklamos pirkimu. Vienas iš jų – rizika, kad jų reklamos pasirodys šalia neigiamo turinio. Šis tyrimas parodo, kad tokie nuogąstavimai turi stiprų pagrindą. Reklamavimasis šalia blogo turinio kenkia prekės ženklui, o reklamos patikimose žiniasklaidos priemonėse vartotojams yra kur kas labiau priimtinos“, - teigė „CMO Council“ vadovas Donovanas Neale-May.

Kiti tyrimo pastebėjimai:

- Net 86 proc. vartotojų yra ypač, labai ar gana susirūpinę, kaip lengvai internete jie yra nukreipiami į neapykantą skatinantį ar įžeidžiantį turinį;

- Labiausiai erzinantys skaitmeninės reklamos formatai, nepriklausomai, kur jie pasirodo – iššokančios reklamos (22 proc.) ir automatiškai pradedančios eiti video reklamos (17 proc.);

- Vertinant bendrai, dėmesys skaitmeninėms reklamoms yra mažas. Tik 14 proc. vartotojų sako į jas įsitraukiantys, o 58 proc. teigia, kad į reklamas atkreipia dėmesį tik tada, kai arba patys kažkuo domisi, arba reklamos yra sukurtos tikrai įdomiai.