Atsinaujinęs „Snapchat“ apjungė dviejų savo platformų – „Discover“ ir „Live Stories“ galimybes. Dabar leidėjai turi dar daugiau galimybių susikurti originalų turinį ir reklamą: prie įrašų galima dėti prenumeratos mygtukus, yra skirtingų antraščių galimybių ir t.t.

„Snapchat“ pastaruoju metu demonstruoja ambicijas atsigriebti vis didesnę rinkos dalį. Didžiausi pasaulyje leidėjai, kaip CNN, Vox Media ir kiti, kasdien skelbia turinį šiame tinkle. Portalas „Adweek“ rašo, kad MTV turi vienuolikos žmonių komandą, kuriančią turinį vien šiam tinklui. O praeitą savaitę buvo paskelbta, kad pagal kasdienių apsilankymų skaičių „Snapchat“ jau lenkia „Twitter“.

„Snapchat” skelbia, kad pasikeitimų tikslas – parodyti vartotojams kuo daugiau leidėjų turinio, greta kuriamo jų draugų. Anksčiau norėdami pamatyti leidėjų turinį vartotojai dar turėdavo paspausti ant jų logotipo, o dabar iškart matys dalį informacijos savo naujienų sraute.