Niujorke vykstančiame renginyje „NewFronts“ savo reklamos video turinyje galimybes pristato daugiau nei 20 leidėjų, tarp kurių – tokie gigantai kaip „The New York Times“, „Disney Media“, „Hulu“, „Bloomberg Media“, BBC, CNN, „Business Insider“ ir kiti. Renginį organizuoja tarptautinė asociacija „Interaktyvios reklamos biuras“ (Interactive Advertising Bureau).

Nesunku nuspėti, kad leidėjų prezentacijų metu ir po jų vyksiančiuose susitikimuose su reklamos užsakovais bus galima daug kartų išgirsti žodžius „pasitikėjimas“ ir „prekių ženklo saugumas“. „Kiekvienas mūsų pardavimų atstovas jau dabar kalbasi su klientais apie su reklama „YouTube“ ir „Facebook“ susijusias problemas“, - teigė vienos iš „NewFronts“ prisistatysiančių įmonių vadovas.

Be jokios abejonės, „NewFronts“ pranešimų rengėjai visada aktyviai reklamavo savo aukščiausios kokybės aplinkas ir turinio galimybes, siekdami išsiskirti iš didžiųjų žaidėjų, pavyzdžiui, „Facebook“ ir „YouTube“, rašo digiday.com.

Tačiau dabar leidėjai įžvelgė naują galimybę, kai reklamos užsakovai negailėjo kritikos internetinei platformai „YouTube“, kurioje reklama pasirodė šalia ekstremistinio turinio vaizdo įrašų. Daugybė reklamos užsakovų mėgina pasipelnyti derėdamiesi su „YouTube“ dėl geresnių sąlygų ir griežtesnio šios internetinės platformos kontroliavimo pasitelkiant trečiąsias šalis. Reklamos užsakovai nepagailėjo kritikos ir feisbukui dėl netinkamo kai kurių itin svarbių vaizdo įrašų metrikos niuansų valdymo ir vaidmens melagingų naujienų plitimo srityje.

„NewFronts“ įvardijama kaip geriausio vaizdo turinio variantų paroda, kurioje dalyvauja didžiausi skaitmeniniai leidėjai ir kurioje neabejotinai mėginama pasinaudoti netinkamais tam tikrų platformų ėjimais. Nepriklausomai nuo to, ar žinutė bus vieša, ji neabejotinai bus tiksli: teigiama, kad jūsų prekių ženklui nekyla jokios rizikos dirbant tiesiogiai su leidėju.

„Esame pasaulinė žiniasklaidos įmonė, pasišventusi kinematografiniam istorijų pasakojimui, nepriklausomai nuo istorijos pobūdžio, formato ar vietos, kurioje tai bus platinama, - teigė Uyenas Tieu iš CNN „Great Big Story“. – Šiuo metu tai yra labai svarbu, todėl norime įsitikinti, kad žmonės tai žino, ypač „YouTube“ problemų kontekste.“ Anot U. Tieu, „Great Big Story“ pristatys įvairius būdus, kuriais reklamos užsakovai gali pinigus išleisti kartu su šia įmone. Vienas iš tokių būdų – ilgesnės formos turinys, skirtas televizinių ir linijinių transliacijų platformoms.

Kiti „NewFronts“ pranešimų rengėjai teigia tam tikru būdu ketinantys akcentuoti reklamos užsakovui palankius aspektus, susijusius su jų atstovaujamų žiniasklaidos priemonių dalyvavimu. Pavyzdžiui, „The New York Times“ planuoja savo pranešime tiesiogiai akcentuoti prekių ženklo saugumo aspektą. „Mums rizikingo turinio klausimas neaktualus, nes tai neatitinka mūsų veiklos pobūdžio, - tikino Davidas Grantas iš „PopSugar Studios“. – Užimame pozityvią vietą, taigi esame garantuoti, kad mūsų ženklas yra saugus kitiems prekių ženklams.“

Dalis pranešimų autorių tikina jau pademonstravę reklamos užsakovams, kodėl jų turinys yra saugus, todėl jie nemato poreikio tiesiogiai apie tai kalbėti. „Defy Media“ vadovas Keithas Richmanas pareiškė, kad jo vadovaujama įmonė jau dabar prekiauja reklaminiu inventoriumi „YouTube“ individualiu vaizdo įrašų lygmeniu. Tokiu būdu išvengiama problemų, nes reklamos užsakovas perka reklamą tiesiogiai.

Kaip mano Scottas Donatonas iš „Digitas LBi“, prekių ženklo saugumo pozicionavimas – natūralus žingsnis, kurį žengė leidėjai iš „NewFronts“, savo ruožtu tapusio augančia rinka, kurioje žiniasklaidos įmonės orientuojasi į įprastines turinio partnerystes, o ne į šou, kuris kartais nė netampa realybe. „Prekių ženklo saugumas – vienas iš tų, kaip sakoma, patalpoje esančių dramblių, - pripažino jis. – Vis tik jei „NewFronts“ išliks ištikimas savo principams, t. y. aukščiausios rūšies originaliam vaizdo turiniui ir žiniasklaidos bei prekių ženklų bendradarbiavimui, tada tai yra priešingybė melagingoms naujienoms ir reklamoms, dedamoms nežinia kur“.

Tačiau pirkėjams nebūtinai daro įspūdį kalbos apie reklamos užsakovui draugišką aplinką, nes to jie tikisi savaime ir kur kas labiau domisi dalykais, dėl kurių tam tikra žiniasklaidos įmonė yra unikali. „Savaime suprantama, „NewFronts“ pranešimų rengėjai ketina kalbėti apie prekių ženklo saugumą, to nedaryti būtų nelogiška, - pripažino Christine Peterson iš „Mindshare North America“. – Vis dėlto tai didelio įspūdžio nepadarys, nes to tikimės iš kiekvieno pranešimo. Tai jokiais būdais nereiškia, kad ketiname buriuotis ir skubos tvarka leisti pinigus šioje srityje.“

„YouTube“ savo ruožtu taip pat laiko veltui nešvaisto: ji akcentuoja, kad prioritetas ir toliau bus teikiamas „Google Preferred“ programai, siūlančiai inventorių 5 proc. geriausius rezultatus demonstruojančių „YouTube“ kanalų keliolikoje kategorijų. „YouTube“ pateikiamais duomenimis, „Google Preferred“ pastebimai ūgtelėjo, lyginant su startinėmis pozicijomis prieš trejus metus: daugybė reklamos užsakovų perka reklamą naudodamiesi šia programa ir šiuo metu jos rodikliai yra trigubai didesni nei buvo pradžioje. Maža to, šia galimybe pasinaudojo 50 reklamos užsakovų, anksčiau iš viso nepirkę reklamos „YouTube“ platformoje. „Google Preferred“ – populiariausias ir labiausiai privilegijuotas mūsų turinys, - patikino Tara Walpert Levy iš „YouTube“. – Kiekvienais metais visiškai išparduodame reklamas. Norime tokią tradiciją tęsti ir šiais metais, tikimės, kad taip ir bus.“