Pirmadienį surengtoje spaudos konferencijoje informacinių technologijų kompanija „Yahoo“ pristatė savo finansinius rezultatus. Nors bendrovės vadovė Marissa Mayer tikino į ateitį žvelgianti optimistiškai, regis, niekas tuo nepatikėjo.

Taip, ataskaitoje skelbiama, kad per antrąjį šių metų ketvirtį „Yahoo“ pajamos paaugo 5,2 proc. – arba 9 proc. už vieną akciją – ir nuo 1,12 mlrd. eurų 2015-aisiais padidėjo iki 1,18 mlrd. eurų. Analitikai buvo numatę daugiau 977 mln. siekiančias pajamas, tad realybė net pranoko lūkesčius. Gera žinia atrodo ir tai, kad pajamos, gautos už naudojimąsi mobiliuosiuose įrenginiuose, išaugo nuo 228 mln. eurų pernai iki 342 mln. eurų. Tačiau įvertinus visus duomenis matyti, kad bendros visose platformose iš paieškos užklausų gaunamos kompanijos pajamos nuo 838 mln. eurų nukrito iki 692 mln. eurų. „The Wall Street Journal“ praneša, kad tai šeštas kartas per septynis pastaruosius pajamų gavimo laikotarpius, kaip bendrovė patiriama pajamų sumažėjimą.

M. Mayer konferencijoje tikino, kad įmonė „deda visas pastangas, kad būtų pasiekta akcininkų turto vertė“. Savo „Twitter“ paskyroje ji pareiškė besididžiuojanti tuo, ką pavyko pasiekti per ketverius darbo kompanijoje metus. Tačiau ar tikrai?

Analitikai prognozuoja, kad šis ketvirtis gali būti paskutinis, kai „Yahoo“ dar veikia rinkoje kaip nepriklausoma bendrovė, rašo CNBC. Rinkoje jau kalbama ir apie potencialius pirkėjus, tarp kurių įvardinami „Verizon“, „AT&T“ ir privataus kapitalo įmonė „TPG Capital“.

Tačiau galutinio sprendimo dar teks palaukti, o kol kas M. Mayer kalba apie alternatyvių strategijų galimybes. Pavyzdžiui, ji išduoda, kad per pastarąjį 2016 m. pusmetį įmonė planuoja pasinaudoti papildomomis pelno iš mobiliųjų įrenginių gavimo galimybėmis, kurios gali būti susijusios su programuojamomis reklamomis, rašo „Adweek“.

Taip pat skaičiuojama, kad per antrąjį 2015 m. ketvirtį mobilieji, vaizdo, vietiniai ir socialiniai produktai (vadinamieji MaVeNS) padidino „Yahoo“ pelną nuo 363 mln. eurų iki 456 mln. eurų. Kalbėdama apie pajamas M. Mayer pabrėžia, kad MaVeNS teks pagrindinis vaidmuo įmonės permainų etape.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją