Iki šiol nuožmiai konkuravę tarpusavyje Prancūzijos leidėjai susivienijo prieš „Facebook“ ir „Google“ duopoliją, norėdami užkirsti kelių šių bendrovių atimamoms skaitmeninės reklamos pajamoms.

Pirmą kartą istorijoje Prancūzijos žiniasklaidos atstovai „Le Monde“ ir „Le Figaro“, iki šiol buvę didžiausiais konkurentais, reklamos užsakovams pateikė bendrą skaitmeninės reklamos kampanijų pasiūlymą, užsakovų patogumui jame naudojami suvienodinti ekrane rodomų ar video reklamų formatai. Tuo pačiu metu pradėta ir kita iniciatyva dėl bendrų auditorijos duomenų pateikimo, prie kurios prisijungė apie 15 leidėjų, rašo portalas „Digiday“.

„Le Monde“ ir „Le Figaro“ pabrėžia, kad sujungti jėgas jiems tapo neišvengiamu žingsniu konkuruojant dėl reklamos pajamų su „Facebook“ ir „Google“. Jų aljansas, pavadintas „Skyline“, sąmoningai skirtas parodyti jų stiprybę reklamos rinkai. Susivienijusios šios žiniasklaidos grupės įmonės, gegužės duomenimis, pasiekia 35 milijonus unikalių vartotojų. Palyginimui, Prancūzijoje „Google“ skaičiuoja 44 mln. unikalių vartotojų, „Facebook“ - 40 milijonų, „Microsoft“ - 36 milijonus, taigi, naujasis aljansas, apjungiantis 20 grupėms priklausančių žiniasklaidos prekės ženklų, atsistoja iškart už jų.

Pristatydami naująjį aljansą „Le Monde“ ir „Le Figaro“ vadovai teigė, kad anksčiau jis būtų buvęs neįmanomas, nes jį būtų blokavusi Konkurencijos taryba, tačiau tokių technologijų kompanijų kaip „Google“, „Amazon“, „Facebook“ ir „Apple“ iškilimas pakeitė žaidimo taisykles.

Tokio aljanso atsiradimui dabar itin tinkamas laikas, reaguojant į su prekės ženklų reputacijos saugumu susijusius skandalus „Youtube“ ir vis labiau pabrėžiamais žemais reklamos peržiūrų rodikliais socialiniame tinkle „Facebook“. „Jie nori parodyti Prancūzijos agentūroms ir reklamos užsakovams, kad gali puikiai veikti užtikrindami prekės ženklų saugumą ir reklamos žiūrimumą“, - teigė „Integral Ad Science“ Prancūzijoje pardavimų vadovas Clémentas Bascoulergue.

Prancūzijoje šis leidėjų susivienijimas itin svarbus dėl labai fragmentuotos žiniasklaidos rinkos. Reklamos užsakovai, užuot derėjęsi su keliolika skirtingų leidėjų, dažnai nuspręsdavo savo investicijas verčiau skirti „Google“ ar „Facebook“. Smulkesni leidėjai bandė vienytis ir iki šiol, bet pirmą kartą tam pasiryžo didžiausi Prancūzijos leidėjai.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją