Konkurencijos taryba apskundė teismo sprendimą, kuriuo buvo įpareigota atlikti papildomą tyrimą dėl bendrovės „Eesti Meedia“ veiksmų, dėl kurių, kaip įtariama, Lietuvos skelbimų rinka galėjo būti monopolizuota.

Dėl to Konkurencijos tarybos ir „Eesti Meedia“ ginčą toliau nagrinės Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas.

Jame apeliacinis skundas gautas vasario 20 d., DELFI informavo pranešė teismo vyriausioji specialistė Neringa Lukoševičienė.

„Byla bus nagrinėjama bendrąja tvarka. Pagal šiuo metu neišnagrinėtų bylų kiekį ir nagrinėjimo terminus, tikėtina, kad byla nagrinėti bus pradėta ne anksčiau kaip šių metų gruodžio mėnesį“, – komentavo teismo atstovė ir pridūrė, kad pirmo posėdžio data bus žinoma rudenį.

Beje, „Eesti Meedia“ valdomo naujienų portalo „15min“ ilgametis vadovas Tomas Balžekas pareigas paliko kitą dieną, kai Konkurencijos taryba apskundė minėtą žemesnės instancijos teismo sprendimą.

Kaip rašė DELFI, Vilniaus apygardos administracinis teismas įpareigojo Konkurencijos tarybą atlikti papildomą tyrimą, atsižvelgdamas į „Eesti Meedia“ skundą dėl procedūrinių pažeidimų, kurie, bendrovės teigimu, buvo įvykdyti Konkurencijos tarybai priimant nutarimą atsisakyti duoti leidimą „Eesti Meedia“ įsigyti 100 proc. „AllePAL“ OÜ akcijų dėl galimos koncentracijos.

Pareiškėjai, AS „Eesti Meedia“ teigė, kad jie apie sandorį, kuriuo perleido 100 proc. vienos iš bendrovių akcijų ir taip esą eliminavo prielaidas galimoms konkurencijos problemoms, informavo Konkurencijos tarybą, tačiau tarybai pateikiant sprendimą neleisti įsigyti AllePAL“ OÜ akcijų dokumentuose pritrūko šių aplinkybių įvertinimo.

Kaip rašė DELFI, įtarimai dėl rinkoje atsiradusios monopolijos kilo, kai 2014 m. estų bendrovė „Eesti Meedia“, valdžiusi vienus didžiausių skelbimų portalų autoplius.lt, domoplius.lt, įsigijo bendrovę „AllePal“, kuriai priklausė skelbiu.lt, aruodas.lt, autogidas.lt ir kt.

Po šio sandorio vienai bendrovei priklausančių svetainių pasiekiamumas sudarė daugiau nei 70 proc. interneto auditorijos.

Neilgai trukus pokyčius pastebėjo ir vartotojai – skelbimų kainos pradėjo labai staigiai augti.

www.DELFI.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją