Kai feisbukas prisipažino teikęs rinkai netikslius duomenis, kilo didžiulis skandalas. Tačiau kol visų akys nukrypę į didžiausią žaidėją, kiti socialiniai tinklai irgi tyliai sprendžia klausimus, kaip užtikrinti duomenų patikimumą, rašo portalas „Digiday”.

Tad kaip savo rodiklius matuoja kitos platformos ir kiek galima tuo pasitikėti?

„Snapchat”

Snapchat” ruošdamasi pirminiam viešam akcijų siūlymui vis daugiau dėmesio skiria reklamos verslui, taiga ji sukūrė reklamos aplikacijų programavimo sąsają (API) ir sutarė su dešimčia tyrimų kompanijų, tarp kurių – „Nielsen”, „Moat”, „Oracle Data Cloud” – kad jos stebėtų reklamų žiūrimumą ir efektyvumą.

„Snapchat” kol kas vis dar yra ankstyvosiose šio proceso įgyvendinimo stadijose, bet tikisi, kad šios tyrimų kompanijos padės prekės ženklams palyginti rezultatus iškart apjungiant skirtingas platformas, kas dar neseniai buvo labai komplikuota. Tačiau „Snapchat” sulaukia daug kritikos dėl to, kad kol kas surenka nedaug duomenų apie savo vartotojus, o tai apriboja prekės ženklų galimybes segmentuoti rinką.

„Twitter”

Kitiems rūpinantis kaip pateikti kuo tikslesnius duomenis, „Twitter” pasivėlino ir liko nuošalyje. Dabar šis socialinis tinklas bando pasivyti ir matuoja vidutinį laiką, kurį auditoriją praleidžia žiūrėdama čia vykstančias gyvas transliacijas – panašiai kaip pasiekiamumas matuojamas televizijose.

„Twitter” taip pat bendradarbiauja su „Nielsen” ir „Moat”, siekdamas išmatuoti reklamos kampanijų pasiekiamumą ir žiūrimumą. Taip pat šiuo metu yra startavęs pilotinis projektas, kuriame vykdoma socialinio tinklo intergracija su „Google`s DoubleClick” – platforma, turinčia padėti reklamos užsakovams susieti reklamas su fizinėje erdvėje (offline) vykstančiais pardavimais.

Tačiau „Twitter” iki šiol tiekia tik dalį duomenų apie rodomas video reklamas ir tiksliai nepasako, nuo kurios akimirkos auditorija jų nebežiūri – o reklamos užsakovai labai norėtų tai žinoti.

„Pinterest”

Viena iš priežasčių, kodėl reklamos užsakovai palyginti mažai domisi „Pinterest” – kad jis apriboja duomenų apie vartotojus rinkimą ir renka juos tik savo platformoje. „Žinoma, prekės ženklai visada norės naudoti vienu metu keletą skirtingų medijos priemonių. Bet mes turime galvoti apie nepriklausomus sprendimus, kuriuos galėtume pasiūlyti kaip alternatyvą tam, ką siūlo patys platformų savininkai”, - sako „Horinzon Media” socialinės strategijos vadovė Anita Walsh.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją