Įmonės „Facebook“ paskyra gali pasitarnauti pačiais įvairiausiais tikslais: didinant prekės ženklo žinomumą, įvedant į rinką naują produktą, kuriant patrauklaus darbdavio įvaizdį ar pritraukiant potencialius darbuotojus, auginant pardavimus, informuojant apie specialius pasiūlymus ir akcijas, renkant rekomendacijas ir grįžtamąjį ryšį ir t.t. Tikslų ir galimybių daug, o paskyra tik viena. Ką verta skelbti ir kaip nepaversti įmonės paskyros šiukšliadėže? Atsakymai – šiame tekste.

Nustatykite optimalų tikslų skaičių

Tikslų prekės ženklai turi daug, siekti norisi jų visų. Ne veltui sakoma, kad ant visų kėdžių neatsisėsi, tad ir įmonės, galvodamos apie savo turimą „Facebook“ paskyrą, turėtų nusistatyti daugiausia tris tikslus, kurių tikrai nori pasiekti ir kuriems bus skirti taktiniai strategijos veiksmai.

„Facebook“ tuo ir žavus, kad jame galima pasidalinti praktiškai bet kokia norima informacija, tačiau vartotojai negailestingi ir jiems tikrai patinka ne viskas. Jei turite daug turinio ir nežinote, ką su juo daryti, atkreipkite dėmesį į kelis esminius dalykus.

Pirma, prisiminkite savo pagrindinius komunikacijos tikslus. Galbūt turima informacija jums nepadės siekti užsibrėžtų tikslų. Pavyzdžiui, jeigu siekiate įvesti naują produktą į rinką, tai kalbėti apie įmonės viduje žaidžiamus komandos formavimo žaidimus nebus aktualu, nors ir smagu.

50 proc. turinio turėtų suktis apie pagrindinį įmonės išsikeltą tikslą, 20 proc. gali būti skirta nebūtinai su prekės ženklu susijusiems įrašams – galite kalbėti, kas svarbu jūsų prekės ženklui, bet ne apie jį. Likusius galima paskirstyti kitiems tikslams. Pavyzdžiui, jeigu norite pristatyti save kaip patrauklų darbdavį, tačiau tai nėra jūsų pagrindinis „Facebook“ tikslas, tam reikėtų skirti 10-20 proc. žinučių arba 2-4 įrašus per mėnesį.

Dažna klaida, kad „Facebook“ reikalingumą suvokiame tada, kai jau turime problemą. Tarkime, ilgą laiką nesėkmingai vykdę darbuotojų atrankos procesus, visą kitą mėnesį paskiriame įrašams apie įmonės patrauklumą. Toks intensyvumas nubaido fanus, kurie įmonės paskyrą pamėgo visai dėl kitų priežasčių. Pagrindines temas reikia apgalvoti iš anksto ir komunikuoti nuosekliai.

Strateguokite, o ne plaukite pasroviui

Komunikacijos strategija padeda įvertinti esamą komunikaciją, palyginti ją su konkurentų ir išgryninti komunikacijos kryptį bei pagrindinę komunikacijos žinutę. Taip pat strategijos rengimo metu išgryninami sėkmės matai, kokius rodiklius seksime, kiek intensyviai komunikuosime ir kokias turinio formas naudosime. Rengdamos savo socialinių tinklų strategiją įmonės dažnai daro kelias klaidas.

Visų pirma, rengia ją ilgai, komanda užtrunka diskutuodama valandų valandas. Socialiniai tinklai keičiasi taip greitai, kad kelių mėnesių, o dar blogiau pusmečio darbas bus netinkamas naudoti vos tik nuspręsite, kad strategija jau tinkama įgyvendinimui.

Antra, apie socialinius tinklus galvojama kaip apie visiškai atskirą komunikacijos kanalą. Be socialinės medijos greičiausia įmonė turi savo ryšių su žiniasklaida, rinkodaros strategijas. Kiekviena strategija turėtų siekti kuo daugiau integruoti turinį, kad vartotojui suteiktų kuo nuoseklesnę žinutę.

Strategiją peržiūrėti reikėtų kas pusmetį. Neužsiimti jos dideliais atnaujinimo darbais, o skirti kelias valandas įvertinti, kiek atsiperka įdedamos pastangos, kas veikia ir kas ne. Pagrindinė žinutė ir tikslai turi išlikti tie patys, gali skirtis tik priemonės jiems pasiekti.

Kas įmonės viduje turėtų būti atsakingas už „Facebook“ paskyros administravimą? Tai priklauso nuo įmonės keliamų tikslų, tačiau visada parankiau, kad tas asmuo būtų komunikacijos vadovas. Jo rankose sutelkta visa ryšių su visuomene strategija, išoriniai renginiai. Dėl šios priežasties jam lengviau kontroliuoti, paskirstyti darbus.

M360
bigNow


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją