Portalo „15min“ skaitytojai nuo kitų metų vasario jame neberas rubrikų „Žmonės.lt“, „Ji24.lt“ ir „eLaima.lt“. Šių prekės ženklų savininkas „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG) juos vystys savarankiškai ir jau dairosi naujų darbuotojų.

„Žurnalų leidybos grupę“ pagal partnerystės sutartį portalas „15min“ internete atstovavo aštuonerius metus. Tačiau dabar nuspręsta pasukti skirtingais keliais. „Baigėsi partnerystė, atiduodame prekės ženklus savininkams. „Žurnalų leidybos grupė“ su savo prekės ženklais darys tai, ko jie norės, o mūsų komanda dirbs kaip dirbusi ir toliau rašys pramogų, stiliaus ir gyvenimo būdo temomis, tik visa tai darys jau po pagrindiniu „15min“ ženklu“, – tokį sprendimą komentavo bendrovės „15min“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.

„Žurnalų leidybos grupės“ direktorius Linas Daugėla kol kas atskleidžia tik tiek, kad po atsiskyrimo „Žmonės.lt“, „Ji24.lt“ ir „eLaima.lt“ veiks kaip atskiri portalai. Jis sako esantis įsitikinęs, kad populiarūs žurnalai ir jų prekės ženklai gali būti vystomi savarankiškai ir internete. Apie detales, kaip tai bus padaryta, jo nuomone, dar per anksti kalbėti, tačiau jau dabar aišku, kad dalis žmonių šiuose portaluose dirbs iš dabartinės žurnalų redakcijos, taip pat bus ieškoma naujų komandos narių. Paieška prasidėjo vos paskelbus naujieną: žurnalo „Žmonės“ vyr. redaktorė Daina Žemaitytė savo feisbuko profilyje pranešė, kad „Žmonės.lt“ renka naują komandą ir ieško tiek redaktoriaus, tiek žurnalistų.

Anksčiau bendroves „15min“ ir „Žurnalų leidybos grupė“ siejo ne tik partnerystės sutartis dėl turinio dalinimosi, bet ir vienas savininkas. Dabartinis bendrovės „15min“ savininkas, Estijos žiniasklaidos bendrovė „Eesti meedia“, iki 2014 m. valdė ir „Žurnalų leidybos grupės“ akcijas. Tais pačiais metais „Eesti meedia“ įsigijo naują pirkinį – Estijos bendrovę „Allegro Baltics“, valdančią skelbimų portalo „skelbiu.lt“ savininkę bendrovę „Diginet“. Kadangi tuo metu „Eesti media“ dar valdė ir bendrovę „Plius“, valdančią kitus skelbimų portalus, buvo keltas klausimas, ar taip didžioji dalis rinkos nebus sukoncentruota vienose rankose. Dar prieš šio klausimo imantis Konkurencijos tarybai, „Eesti media“ nusprendė įsteigti naują bendrovę „Vertikali medija“, kuriai buvo perduoti UAB „Plius“ valdyti portalai, o „Žurnalų leidybos grupės“ akcijos buvo skubiai parduotos Nyderlanduose registruotai bendrovei STAK „Kemplake“.

„Taigi iš esmės mūsų akcininkas pasikeitė dar 2014 m. pabaigoje, kai STAK „Kemplake“ įsigijo 90 proc. akcijų, o 2016 m. pabaigoje įvyks galutinis pasikeitimas, po kurio turime dirbti kaip atskiros įmonės“, – sako L. Daugėla. STAK „Kemplate“ šių metų balandį iš „Eesti media“ nusipirko ir likusias 10 proc. akcijų.

Po šių naujienų bendrovėms teks pakoreguoti savo ateinančių metų planus. 2015 m. bendrovė „15min“ skaičiavo patyrusi daugiau nei 66 tūkst. eurų nuostolį, nors 2014 m. dirbo pelningai ir gavo beveik 312 tūkst. eurų pelną. T. Balžekas anksčiau portalui M360 yra sakęs, kad nuostolius nulėmė investicijos į kokybės auginimą ir tikėjosi, kad ateinantys metai vėl bus pelningi. Tuo tarpu „Žmonių leidybos grupė“ dirba pelningai: 2015 m. jos pelnas siekė 594 tūkst. eurų, tai yra, 12 proc. daugiau lyginant su 2014 m.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją