Į sparčiai visame pasaulyje populiarėjantį socialinį tinklą „Instagram“ kiekvieną sekundę vartotojai įkelia daugiau nei 700 nuotraukų, tad norint patraukti auditorijos dėmesį vien tik nesuskaičiuojamos gausybės selfių gali neužtekti. Tačiau naudojantis praktiškais patarimais galima tiek užsiauginti lojalių fanų auditoriją, tiek išsiskirti iš kitų vartotojų savo komunikacija. Tad kaip prekių ženklams pritraukti daugiau sekėjų į savo „Instagram“ paskyrą?

1. Apsibrėžkite savo tikslus

Pirmiausia sau atsakykite į klausimą, kodėl Jums reikalinga „Instagram“ paskyra? Dėl to, kad turite, ką parodyti ir pasakyti, ar tik todėl, kad „taip dabar madinga“? Tad nuspręskite, ko sieksite naudodamiesi „Instagram“ tinklu – demonstruosite savo produktus bei paslaugas, dalinsitės akimirkomis iš įmonės gyvenimo, o galbūt mėginsite užsiauginti potencialių klientų bendruomenę? Aiškiai įvardinti tikslai padės išlaikyti paskyrą tvarkingą ir vizualiai patrauklią. Taip pat pravartu apsvarstyti, kiek laiko galėsite skirti įrašų kūrimui ir publikavimui, kokio dydžio bus biudžetas reklamai ir t. t.

2. Naudokite nuoseklią komunikacijos liniją

Įvardinę tikslus, kurių sieksite naudodamiesi šia platforma, galite lengviau apsibrėžti ir komunikacijos lauką, tad išskirkite Jūsų tikslinei grupei aktualiausias temas. Pavyzdžiui, energetinių gėrimų gigantas „Red Bull“, nuolat remiantis ekstremalų sportą, šią žinutę nuosekliai puikiai perduoda ir savo „Instagram“ sekėjams – užsukus į šio gėrimų gamintojo paskyrą tampa aišku, jog jis tikrai suteikia sparnus!

What goes up… 🏃: @ciramella 📸: @alexgoodlett #givesyouwings #redbullflugtag #boston

A photo posted by Red Bull (@redbull) on Aug 22, 2016 at 8:32pm PDT

Taigi, įrašuose turėtų atsispindėti tai, kaip norėtumėte, kad žmonės Jus identifikuotų. Nuolat akcentuokite savo stipriausias savybes, kurios Jūsų prekių ženklui padeda išsiskirti iš kitų – galbūt prekės ar paslaugos išsiskiria savo ypatinga kokybe ar unikalumu? Atskleiskite tai savo potencialiems klientams.

3. Pasirūpinkite akį traukiančiais paveikslėliais

„Instagram“ platforma visų pirma paremta vaizdine informacija, tad nuotraukų kokybei verta skirti didelį dėmesį. Išsirinkite spalvų gamą, kuri dominuos Jūsų vizualuose – taip paskyra atrodys patraukliau, be to, ji bus lengviau atpažįstama dideliame naujų įrašų sraute. Tiek pats „Instagram“, tiek gausybė kitų programėlių siūlo nemokamus filtrus, kurių dėka nuotraukos įgaus aiškesnį braižą ir vientisumą, o pats „Instagram“ profilis sulauks žymiai daugiau dėmesio iš vartotojų. Ne kiekvienas mūsų esame fotografas iš prigimties, bet nors iš dalies tai gali kompensuoti nuotraukų filtrų panaudojimas. Tačiau jie turėtų būti tikslingi ir saikingi – ypač gausus skirtingų filtrų naudojimas dažniausiai duoda atvirkštinį efektą.

„Instagram“ komunikacija: 5 žingsniai, kaip būti pastebėtam
© Smedia nuotr.

Jei planuojate ant nuotraukų publikuoti tekstinę informaciją, patartina naudoti vienodą šriftą, vėlgi padedantį kuriant vieningą prekių ženklo įvaizdį.

4. Analizuokite įrašų pasiekiamumo statistiką

Yra gausybė statistikos įrankių, kurių pagalba galite stebėti ir analizuoti savo paskyros rezultatus – kurie įrašai sulaukė daugiausia dėmesio, kurie hashtagai veikia efektyviausiai, pagaliau kurią savaitės dieną ar valandą įkėlus nuotrauką, Jūsų paskyra gauna daugiausia like‘ų ir komentarų. Kuo daugiau Jūsų sekėjų bus prisijungę, kai pasidalinsite nuotrauka, tuo daugiau šansų pritraukti naują auditoriją. Naujausi tyrimai rodo, kad daugiausia pasisekimo sulaukia įrašai, publikuoti pirmadieniais ir ketvirtadieniais, 8-9 val. bei 17 val. Kodėl gi į tai neatsižvelgus planuojant turinį?

5. Skatinkite vartotojų įsitraukimą

Efektyvi komunikacija – tai abipusio ryšio užtikrinimas, tad paskatinkite vartotojus atlikti veiksmus, pavyzdžiui, sudalyvauti nuotraukų konkurse, kuriame reiktų nusifotografuoti su tam tikru įmonės produktu. Dar vienas populiarėjantis vartotojų įtraukimo būdas – kvietimas nuotraukos komentaruose pažymėti savo draugus. Tokie veiksmai padeda nemokamai didinti prekės ženklo žinomumą pačių vartotojų dėka.

„Instagram“ platforma – tai vieta, kurioje galima vaizdžiai papasakoti Jūsų sekėjams įdomias istorijas. Norintiems čia pasiekti sėkmingų rezultatų, rekomenduoju remtis minėtais patarimais bei apsišarvuoti kantrybe – ne visada tikslai išsipildo taip greitai, kaip kartais norėtųsi. Tačiau nuosekliai kuriamo turinio niekada neverta išmainyti į keliais paspaudimais daugiau surinksiančius paveiksliukus, neturinčius jokios vertės ir minties. Sėkmės!

M360
Smedia


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją