2013 m. feisbukas pristatė galimybę pridėti žymas, turinčias palengvinti paiešką, sekdamas kitų socialinių tinklų, pirmiausia „Twitter“, pavyzdžiu. Šiame socialiniame tinkle žymos išties yra įsitvirtinusios ir puikiai veikia. Feisbuko naudotojai, kuriems žymų skaičius nėra ribojamas, irgi pradėjo aktyviai naudotis šia galimybe ir prie kiekvieno įrašo jų dėti vis daugiau. Tačiau ar tai, kas tinka „Twitter“, taip pat gerai veikia ir „Facebook“?

Šiais metais „BuzzSumo“ išanalizavo daugiau nei milijardą feisbuko įrašų iš daugiau nei 30 milijonų prekės ženklų, ir savo ataskaitoje pateikė apibendrinančią išvadą – įrašai, kurie buvo be žymų, sugeneruodavo didesnį pasiekiamumą nei su žymomis.

Ar tai reiškia, kad žymų turėtumėte visai atsisakyti? Ne, bet turite jas labai gerai apgalvoti. Pavyzdžiui, dėkite žymas su konkretaus renginio pavadinimu ar raktiniu žodžiu šiuo metu vykstančiam įvykiui ar plačiai aptariamai diskusijai, bet venkite bendrinių žodžių, kai patys nesuvaldysite, kokiame kontekste atsiras Jūsų kuriamas turinys. Be to, pasidarykite savo mini tyrimą: pamėginkite kelis įrašus skelbti su žymomis, kelis – be jų, ir tuomet palyginkite, kuriems seksis geriau. Tačiau tyrimo autoriai pabrėžia: kad ir kaip norėtumėte kuo plačiau paskleisti savo įrašą, nenaudokite prie jo daugiau nei dviejų žymų.