Įtraukia trečiųjų šalių partnerius

Netikslus video peržiūrų laiko matavimas nebuvo vienintelė feisbuko rodiklių matavimo sistemos klaida. Paaiškėjo, kad neatitikimų būta ir vertinant laiką, skaitant žiniasklaidos straipsnius per „Instant Articles”, taip pat skaičiuojant kasdienį puslapio vartotojų skaičių, kai būdavo įtraukiami ir tą patį puslapį kelis kartus kasdien lankantys vartotojai.

„Žinome, kad prieiga prie patikimų duomenų yra labai svarbi milijonams mūsų partnerių, kurie naudojasi mūsų paslaugomis augindami savo verslą. Kadangi mūsų produktai nuolat vystomi taip, kad atitiktų žmonių ir verslo poreikius, mūsų matavimo rodikliai taip pat vystosi su jais”, – rašoma feisbuko tinklaraštyje.

Feisbukas pranešė jau dirbantis su trečiųjų šalių kompanijomis kaip „Nielsen” ir „comScore”, bet dar ieškantis papildomų partnerių. Portalas „Marketingweek” skelbia, kad feisbukas taip pat dirba formuodamas matavimo tarybą, kuri būtų sudaryta iš verslo ir rodiklių matavimo srityje dirbančių vadovų, kurie padėtų suformuoti požiūrį į matavimo klausimus. Taip pat žadama, kad feisbukas peržiūrės vidinius procesus ir skirs daugiau dėmesio komunikacijai, kad rodikliai būtų aiškiau suprantami visiems.

Tikslina jau buvusius rodiklius

Portalas „Adweek” praneša, kad tarp feisbuko pridėtų naujų rodiklių yra video žiūrėjimas iki 100 procentų (video watches to 100 percent), kuris fiksuoja iki galo peržiūrėtus video ir perklausytus audio įrašus. Šis rodiklis keičia iki šiol buvusį video peržiūrėjimas iki 100 procentų (video views to 100 percent).

Feisbuko reklamos inžinerijos vadovas Markas Rabkinas sakė, kad šis rodiklis įvedamas, nes kai telefonuose paleidžiamas video ir audio įrašas, kartais tarp vaizdo ir garso atsiranda milisekundžių neatitikimas. „Tada reikia apsispręsti, kada skaičiuojame, kad vaizdo įrašas pasibaigė: ar kai baigėsi garsas, ar vaizdas?”, – portalui „Adweek” aiškino jis. Feisbuko vertinimu, vertinant naujuoju būdu, peržiūrų iki 100 procentų skaičius gali išaugti apie 35 procentais.

Feisbukas taip pat žada pateikti daugiau duomenų apie įvykdytas kampanijas, kurių žiūrimumą stebės trečiųjų šalių kompanijos. Nuo 2017 m. pirmo ketvirčio bus pradėta fiksuoti, kada ekrane pasirodo reklama ir kiek ilgai ji rodoma.

Skelbiama, kad nauja statistika nepakeis to, kaip rinkodarininkai mokėdavo už reklamas: tiesiog taip feisbukas siekia įnešti daugiau skaidrumo. „Trečiųjų šalių įtraukimas patvirtinant duomenis buvo svarbiausias mūsų klientų prašymas”, – sakė M. Rabkinas.