Socialiniuose tinkluose toliau augant ir populiarėjant video formato turiniui, feisbukas ieško galimybių, kaip jie patys ir reklamos užsakovai iš to galėtų gauti finansinę grąžą, rašo portalas „The Wall Street Journal“.

Portalo šaltinių teigimu, reklamos galėtų būti rodomos praėjus 20 sekundžių nuo įrašo pradžios, jei jo bendra trukmė yra ne trumpesnė nei 90 sekundžių. Reklamos negalėtų būti ilgesnės nei 15 sekundžių. Feisbukas leidėjams siūlytų 55 proc. reklamos pajamų, panašiai kiek dabar siūlo „YouTube“.

„MarketingLand“ pastebi, kad nors kompanijos daug investavo į feisbukui skirtus vaizdo įrašus, ilgalaikis verslo plėtros modelis, susijęs su šia veikla, iki šiol buvo neaiškus, iš dalies dėl to, kad feisbukas tikino vengiantis prieš vaizdo įrašus rodomų reklamų, kaip tai daro „YouTube“.

Jei feisbukas tikrai įgyvendins šį planą, rinkodarininkams teks iš naujo perdėlioti savo strategijas, stebint kaip į tokius pokyčius reaguoja vartotojai.