Socialinis tinklas „Facebook” paskelbė apie naujus būdus, kuriais kovos su blogomis reklamomis. Spręsdamas šią problemą jis pasiruošęs daugiau kontrolės perduoti patiems vartotojams.

„Mes visi turime daug patirties su blogomis reklamomis: tokiomis, kurios trukdo skaityti turinį, sulėtina užsikrovimo laiką arba bando parduoti mums dalykus, kurie mums visai neįdomūs. Tokios reklamos yra trukdis ir laiko švaistymas”, – tinklaraštyje rašo feisbuko atstovas Andrew Bosworth.

Todėl feisbukas skelbia pristatantis dvi naujoves: išplečiantis įrankių, kuriais vartotojai gali kontroliuoti matomas reklamas, pasirinkimą, ir atnaujinantis savo politiką dėl reklamos feisbuke blokavimo.

Naujieji įrankiai leis žmonėms labiau kontroliuoti, kokias reklamas jie mato. Pavyzdžiui, jei nenorite matyti reklamų apie kates ar keliones, galite pažymėti tai nuimdamas varnelę feisbuko profilyje, kuriame sužymėti reklamos prioritetai. Taip pat vartotojai galės užblokuoti reklamas tų įmonių, kurios juos prisidėjo į savo klientų sąrašus.

Feisbukas pabrėžia, kad iš esmės reklamos nėra blogis. Juk jums gali būti naudinga sužinoti, kad į miestą atvažiuoja jūsų mėgstama grupė ar kelionių agentūra turi tikrai gerą pasiūlymą. Tačiau kadangi ne visos reklamos veikia taikliai, kai kurie žmonės nusprendžia blokuoti jas visas.

Apklausęs vartotojus, kodėl jie blokuoja reklamas, feisbukas teigia sužinojęs, kad dažniausia priežastis – erzinančios, trukdančios naršymą reklamos. Tad feisbukas, remdamasis tuo, kad perdavė žmonėms daugiau įrankių tai kontroliuoti, pranešė ir tai, kad nuo šiol reklamos feisbuko tituliniame puslapyje bus rodomos ir tiems, kurie naudoja reklamos blokavimo programas.

„Kai kurios reklamos blokavimo programas parduodančios kompanijos siūlo susimokėti už tai, kad reklamos vis tiek būtų rodomos net jas naudojantiems žmonėms – tokia praktika dar labiau erzina žmones ir sumažina galimybes gauti finansavimą, kurio reikia paremti žurnalistikai ir kitoms nemokamoms paslaugoms, kurios gaunamos internete. Feisbukas yra viena iš tokių nemokamų paslaugų ir vietoj to, kad mokėtume reklamos blokavimo kompanijoms tam, kad žmonės vis tiek matytų reklamas, mes verčiau perduodame daugiau reklamos kontrolės patiems žmonėms“, - sako A. Bosworth.

Feisbukas žada, kad tai – ne paskutiniai šios srities atnaujinimai, o tolesni tobulinimai vyks analizuojant, kaip vartotojai įvertins dabartinius įrankius.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją