Panašu, kad „Facebook“ neleis „Snapchat“ atsikvėpti ir džiaugtis savo veiklos rezultatais. Vos tik „Snapchat“ pasiūlo vartotojams kokią nors naują funkciją, feisbukas nusprendžia parodyti, kad taip pat gali tai padaryti, be to, pasiūlo dar tobulesnę versiją.

Taip atsitiko su „Snapchat Stories“. Vos pamatęs, kad jos patinka vartotojams, „Facebook“ pasiūlė „Instagram Stories“. Dabar atėjo eilė su vietove siejamiems ženkliukams „Geostickers“. Iki šiol jais buvo galima žymėti savo įrašus „Snapchat“, o dabar tokią funkciją pasiūlė ir „Instagram“. Socialinis tinklas pagal vartotojo esamą vietą pasiūlo stilizuotą ženkliuką. Portalas „Socialmediatoday“ rašo, kad socialiniame tinkle „Snapchat“ su vieta susijusius ženkliukus kasdien peržiūri apie milijoną vartotojų.

Nors konkurencija tarp socialinių tinklų nieko nestebina, užsienio žiniasklaida pastebi, kad tai tikriausiai ne vien verslo klausimas. „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas kaip asmenišką iššūkį priėmė „Snapchat“ įkūrėjo Evano Spiegel atsisakymą jam parduoti savo kompaniją dar 2012 m. Regis, dabar tai jau principo klausimas neleisti pasiekti pernelyg didelės sėkmės.