„Antrasis šių metų ketvirtis ir visas pirmasis pusmetis mums buvo labai sėkmingi. Mūsų bendruomenė išsiplėtė iki 2 mlrd. ir mes kasdien dirbame toliau siekdami savo tikslo – suartinti žmones visame pasaulyje“, - viešai paskelbtoje pastarojo metų ketvirčio finansinių rezultatų ataskaitoje džiaugėsi „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas.

Didžiausią dalį pajamų feisbukas gauna iš mobiliuosiuose įrenginiuose rodomos reklamos: pastarąjį metų ketvirtį jos sudarė 87 proc. visų kompanijos reklamos pajamų. Pernai tuo pačiu metu šis rodiklis siekė 84 proc.

Feisbuko vartotojų skaičius lyginant su praėjusiais metais išaugo 17 proc. Bendrovė taip pat išsiplėtė ir darbuotojų skaičiumi: šis išaugo 43 proc. ir šiuo metu kompanijoje dirba 20 658 žmonės.

Bendrovės pelnas 2017 m. antrą ketvirtį siekė 3,9 mlrd. JAV dolerių, tai yra, buvo 71 proc. didesnis lyginant su pernai metais. „Forrester” tyrimų kompanijos analitikė Mellisa Parrish portalui „Adweek“ komentavo, kad rinkos dalyviai susidomėję lauks šių duomenų atnaujinimo, nes kitus rezultatus gali smarkiai paveikti feisbuko pastangos gerinti rinkodarininkų ir vartotojų patirtį bei brangiai kainuojančios investicijos į video formato stiprinimą.