Palyginti su 3,77 proc. augimu per praeitą ketvirtį, socialinio tinklo našumo augimas šiek tiek sulėtėjo (konstatuojamas 3,63 proc. augimas), bet išlieka stabilus. Per kiekvieną šio ketvirčio mėnesį „Facebook“ naudotojų gretas papildydavo po 60 mln. naujai užsiregistravusių asmenų, taigi, dabar „Facebook“ paskyras turi net 1,71 mlrd. žmonių. Bendrovės gautos pajamos – apie 6 mlrd. eurų, o vienai akcijai tenkantis pajamų dydis – apie 1 euras. Vadinasi, pavyko padidinti buvusias maždaug 5,5 mlrd. ir 0,8 euro sumas.

Tai jau šešioliktas kartas per septyniolika ketvirčių, kai „Facebook“ pavyksta padidinti pajamas. Iš pradžių bendrovės akcijos tekainavo 34,5 euro. Vosltryto reakcija į tokį proveržį atitinkama: per valandą pajamos pakilo net 7,5 proc., kitaip sakant, pasiekė didesnę nei 120 eurų sumą. Pranešama ir dar apie vieną rekordą: 1 mlrd. mobiliųjų įrenginių naudotojų kasdien.

Kiekvienais metais pajamos augo 59 proc. Palyginti su konkurentų tinklo „Twitter“ duomenimis, rezultatas tikrai puikus. Bendrovės „Twitter“ atstovai pranešė apie per metus patirtą pajamų augimo sulėtėjimą: šiais metais konstatuojamas 20 proc. didesnis augimas, o prieš metus jis buvo 60 proc. Bendrosios pajamos sudaro 5,67 mlrd. eurų. 48 proc. pajamų gaunama iš mobiliaisiais įrenginiais platinamos reklamos.

Nors svarbiausiu pasiekimu laikomas didžiulis per mėnesį užfiksuojamų naudotojų skaičius, „Facebook“ būklę geriau atskleidžia kasdien prisijungiančių naudotojų skaičius. Šis skaičius per metus padidėjo net 17 proc.: per dieną suaktyvinama net 1,13 mlrd. paskyrų, o mobiliaisiais įrenginiais prisijungia net 1,57 mlrd. naudotojų per mėnesį (pastarųjų skaičius išaugo 20 proc.). Ypač gerą įspūdį daro „Facebook“ stabilumas: per dieną suaktyvinamų paskyrų skaičių padalijus iš per mėnesį suaktyvinamų paskyrų skaičiaus visada gaunami tie patys 66 proc. Vadinasi, „Facebook“ naudojimas nė kiek nenuslopo, nors tinklas plečiasi, be to, nėra naujas.

Per dieną tinkle „Facebook“ įvykdoma net 2 mlrd. paieškos operacijų (prieš metus jų buvo suskaičiuota 1,5 mlrd.). Pasak Marko Zuckerbergo, žmonės domisi, ką kiti galvoja kokiomis nors temomis, būtent todėl ir patiriamas toks didelis augimas. Galbūt tinklas „Facebook“ taps populiariausia viešų pokalbių vieta. Ši sritis jau ilgai priklauso „Twitter“. Beje, mokamos paieškos sistemos „Facebook“ paleisti neketina.

„Facebook“, kaip efektyvaus socialinio tinklo, naudojimas atneša 1,86 mlrd. eurų pelną (pernai jis buvo 654 mln.), o vieno naudotojo vidutiniškai atnešamas pelnas yra maždaug 3,5 euro. Tai yra 15 proc. daugiau nei praėjusį ketvirtį. Kaip jau ne kartą minėta, „Facebook“ rado būdą, kaip gauti kuo daugiau pelno iš vis labiau modernėjančio pasaulio, todėl pajamos, gaunamos iš kiekvieno naudotojo vis auga.

Taigi, po sėkmingų metų „Facebook“ priklauso net 21 mlrd. eurų, kuriuos bendrovė galėtų skirti įsigijimo operacijoms.