Pristatydamas naują funkciją „Facebook” sako, kad ji padės verslui nepasimesti skirtinguose pokalbiuose, vykstančiuose „Facebook”, „Messenger” ir „Instagram”.

Feisbuko atstovas Benji Shomair portalui „Techcrunch” sakė, kad tokia funkcija buvo vienas iš dažniausiai vartotojų minimų pageidavimų. Iki šiol prekės ženklams, turintiems paskyras šiose platformose kaskart gavus žinutę tekdavo atsidaryti kitą mobiliąją programėlę: kadangi komunikacija socialiniuose tinkluose vyksta vis aktyviau, tai darosi vis didesniu iššūkiu. „Kai kurie žmonės net nešiojasi kelis telefonus, kad kuo greičiau atsakytų į žinutes, kurias gauna”, – pasakojo B. Shomair.

Dabar į visus komentarus bus galima atsakyti per programėlę „Facebook`s Pages Manager”: čia bus rodomos tiek atėjusios žinutės, tiek įrašų „Facebook” ar „Instagram” komentarai. Kol kas feisbukas išbando šią funkciją su keletu prekės ženklų, bet per kelias artėjančias savaites ši funkcija taps plačiau pasiekiama.

Bet jei norėsite, kaip esate įpratę, atsakinėti į „Instagram” komentarus tiesiai šioje platformoje, ši funkcija niekur nedings.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją