Baltijos šalyse atliktas „DDB Brand Capital 2016 m.“ prekių ženklų tyrimas rodo, kad prekės ženklas DELFI mėgstamiausių lietuvių prekės ženklų dešimtuke užima 8 vietą.

Mėgstamiausių prekės ženklų penketukas Lietuvoje išlieka toks pats kaip ir 2015 m. Pirmą vietą šiame sąraše užima „Google”, antrą – „Facebook”, trečią – „Maxima”, ketvirtą – „Swedbank”, penktą – „TV3”.

DELFI prekės ženklas 2016 m. pakilo per vieną poziciją: pernai jis buvo 9 vietoje.

Iš žiniasklaidos priemonių į šį sąrašą šiemet taip pat pateko LNK (9 vieta) ir LRT (18 vieta).

Didžiausia naujiena 2016 m. dešimtuke – LNK prekės ženklo šuolis į viršų, iš 24 vietos jis pakilo į 9-ąją. Prekės ženklas „Skype“ nukrito keturiomis pozicijomis žemyn – iš 6-osios 2015 m. į 10-ąją 2016 m.

DELFI prekės ženklas – tarp mėgstamiausių Lietuvoje
© Bendrovės nuotr.

„Skype“ – vienas labiausiai kritusių prekių ženklų 2016 m. – net 12 procentinių punktų. Beje, kito technologijų prekės ženklo „Google“ kritimas irgi ženklus – 10 procentinių punktų, tačiau, nepaisant mėgstančiųjų šį prekės ženklą skaičiaus mažėjimo, „Google“ išlaikė tvirtas lyderio pozicijas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją