Jei klientui reikia skirtingų paslaugų, jis renkasi kur kreiptis: į žiniasklaidos planavimo, viešųjų ryšių, kūrybinę ar dar kurią kitą agentūrą, o kartais net į kelias iš jų. Bet ar įmanoma vykdyti integruotą komunikaciją, kai profesionalų daug, ir visi jie turi savo vizijas?

Kaip pasiekiama verslo tikslų integracija komunikacijoje? Šiai temai buvo skirta viena iš įžvalgų ir kūrybiškumo festivalio „Advent” diskusijų.

Pavyzdžiui, bendrovėje „Lietuvos draudimas” įprasta dirbti iškart su keliomis skirtingo tipo agentūromis ir pasikviesti visų jų atstovus bendram pasitarimui. Tačiau po to dažniausiai vis tiek tenka koreguoti visų jų pasiūlymus, kad jie tarpusavyje derėtų į bendrą visumą. „Lyg ir visi sutariame, visi atsiunčia savo pasiūlymus, ir jie lyg ir teisingi, ir geri, bet tokie lyg ir šiek tiek šalia, o mes tikimės gauti vieną bendrą pasiūlymą. Nes jei mūsų komunikacija nebus integruota, pavyzdžiui, BTL komunikuosime vienokią žinutę, o socialinėje erdvėje – kiek kitokią, nebus tokio efekto, koks galėtų būti. Juk vartotojo dėmesys fragmentuojasi”, - sakė „Lietuvos draudimo” marketingo vadovė Aurelija Kazlauskienė.

Atrodytų, viskas suprantama ir logiška, bet kaip jaustis idėjos autoriams, kai prašoma pakeisti tai, kas jiems galbūt atrodė buvo sugalvota tobulai? „Kaip jaustųsi Juozas Statkevičius ir Robertas Kalinkinas, jei imtumėte sijoną iš vieno, liemenę iš kito?”, - juokėsi žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House” direktorius Rolandas Ragaliauskas.

Kartais atsitinka taip, kad agentūros pateikia pasiūlymus, kurie lyg ir neturėtų būti jų žaidimo laukas. Bet ką daryti, jei tie pasiūlymai išties verti dėmesio? „Man tai primena ringą, kuriame žaidžiama be taisyklių. Nesvarbu, kokius veiksmus naudosi, tu turi parduoti. O jei kita agentūra turėjo idėją, bet jos nepardavė – nieko asmeniško, reikėjo geriau pardavinėti”, - savo požiūrį dėstė „VRP Hill+Knowlton Strategies“ vykdomasis direktorius Mindaugas Ardišauskas.

Bendra rinkoje pastebima tendencija – daugelis agentūrų stengiasi pasiūlyti kuo platesnį paslaugų spektrą. Visgi, esminės stipriausios kompetencijos, kuriose kiekviena agentūra specializuojasi, išlieka. „Klientas yra tas, kuris geriausiai žino ko nori. Tačiau kai į darbą įtraukiamos agentūros, joms labai svarbu žinoti, kad jų balsas girdimas. Mes stengiamės atsirinkti kūrybinę koncepciją, kurios laikydamiesi toliau visi dirbame”, - sakė „DNB” banko rinkodaros vadovė Rita Naujokaitytė.

Diskusijos dalyvių nuomone, ribos tarp agentūrų profilių toliau nyks. „Stebime, kad kasdien atsiranda kažkas naujo, vienu metu ir plečiasi agentūrų persidengiančios sritys, ir atsiranda daugiau specializuotų agentūrų, o mūsų visų darbas – apsispręsti, ką rinktis ir rasti geriausius sprendimus”, - sakė R. Naujokaitytė.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją