Jeigu norėtumėte, kad jūsų žinutės socialiniuose tinkluose sulauktų daugiau komentarų, pasidalinimų bei paspaudimų „patinka“, šis įrašas kaip tik jums. Pasidalinsiu 2014 m. viešųjų ryšių kompanijos „InkHouse“ ir tarptautinės tyrimo bendrovės „GMI“ atlikto tyrimo rezultatais, kurio tikslas buvo išsiaiškinti, kokios naujienos skatina žmones labiau įsitraukti į turinį socialiniuose tinkluose.

Tyrimo organizatoriams apklausus daugiau nei 1000 Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenančių žmonių paaiškėjo, kad yra penkios priežastys, kodėl žmonės rašo socialiniuose tinkluose. Jie nori:

1. Pasidalinti aktualia informacija
2. Pakelti nuotaiką kitiems
3. Paremti tam tikrą iniciatyvą
4. Parašyti komentarą apie paslaugą
5. Pasigirti

Toliau analizuojant rezultatus paaiškėjo, kad jeigu norite, kad jūsų žinute būtų pasidalinta daugiau, ji turėtų patekti į vieną iš šešių sričių, kurios labiausiai skatina dalintis:

1. Karščiausios naujienos. Pvz.: Donatas Montvydas pateko į „Eurovizijos“ finalą
2. Viskas, kas susiję su pramogomis. Pvz.: juokingas vaizdo įrašas, anekdotas
3. Mokomojo pobūdžio turinys. Pvz.: trys patarimai, kaip parašyti gerą CV
4. Ekspertų įžvalgos. Pvz.: ekonomisto N. Mačiulio įžvalgos apie Lietuvos ekonomiką 2017 m.
5. Gyvūnų/ augintinių nuotraukos
6. Su jūsų draugais susijęs turinys. Pvz.: jeigu dauguma jūsų draugų yra iš Vilniaus, tikėtina, kad jie pasidalins ypatinga naujiena apie šį miestą ir savo socialiniuose tinkluose.

Tyrimas parodė, kad žmones labiausiai skatina spausti „patinka“ ant žinutės, jeigu ji:

1. Pramoginė (juokingas vaizdo įrašas, anekdotas, linksmos nuotraukos)
2. Vaikų nuotraukos
3. Gyvūnų/augintinių nuotraukos
4. Politinės žinutės
5. Asmenukės
6. Kvietimas prisijungti prie paramos akcijos
7. Pasigyrimas svarbiu įvykiu. Pvz.: baigėte universitetą, pradėjote dirbti naujoje įmonėje.

Kaip įmonės galėtų pasinaudoti šia informacija

Socialinių tinklų komunikacijoje vyrauja taisyklė 80/20. Ji sako, kad 80% komunikacijos socialiniuose tinkluose turi būti įtraukianti, o 20% skirta parduoti savo verslo paslaugą (pvz.: rytoj mūsų parduotuvėje 50% nuolaida). Įtraukiantis turinys leidžia išlaikyti vartotojų dėmesį ir nemokamai, organiškai, pasiekti savo klientus.

Straipsnio pradžioje mes aptarėme, kokios srities naujienos sulaukia daugiausiai vartotojų dėmesio. Rekomenduočiau savo savaitės socialinių tinklų komunikacijos planą parengti pagal tas dominuojančias sritis. Pvz.: aktualiausia įmonės naujiena, žinutė, kaip įmonė pasveikino vadovą su Boso diena, patarimai susiję su įmonės paslauga ir pan.

M360
Nextury Ventures


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją