Pavyzdys nr. 1

Lutono oro uostas įkėlė žinutę į savo Facebook paskyrą. Kaip ji atrodo galite pamatyti apačioje.

Žmogus, kuris administravo įmonės paskyrą nežinojo, kad nuotrauka, kurią jis panaudojo, parodo 2005 m. lėktuvo avariją . Šio incidento metu lėktuvas tūpdamas nuslydo nuo tako. Dėl šios avarijos žuvo vaikas.

Rezultatas

Spaudoje pasirodė šis pranešimas

Pavyzdys nr. 2

Jungtinių Amerikos Valstijų Nepriklausomybės dieną tarptautinis amerikiečių drabužių parduotuvių tinklas „American Apparel“ įkelia šią žinutę į socialinį tinklą.

Tikslas - parodyti fejerverkus, kurių būna daug per Nepriklausomybės dieną.

Žmogus, kuris administravo įmonės paskyrą. nežinojo, kad nuotrauka, kurią jis panaudojo, yra iš 1986 m. JAV erdvėlaivio „Challenger“ katastrofos. Jos metu žuvo septyni astronautai.

Rezultatas

Spaudoje pasirodė šis pranešimas


Pavyzdys nr. 3

Blackberry telefonus gaminanti įmonė įkėlė tokią žinutę į savo „Twitter“ paskyrą.

Viskas būtų gerai, bet žinutės nuotrauka buvo padaryta ne su Blackberry, o su iPhone telefonu.

Rezultatas

Spaudoje pasirodė šis pranešimas

Pavyzdys nr. 4

2015 m. NBA komanda Houston Rockets įkėlė šią žinutę į „Twitter“.

Kontekstas – atkrintamosiose varžybose Houston Rockets žaidė prieš Dallas Mavericks komandą. Houston laimėjo kelias varžybas iš eilės. Žmogus, kuris administravo komandos paskyrą, norėjo pajuokauti, todėl įkėlė žinutę.

Rezultatas

Spaudoje pasirodė šis pranešimas

Pavyzdys nr. 5

KFC Australijoje norėjo pristatyti nauja vištienos rinkinį, todėl įkėlė tokią žinutę į „Twitter“.

Rezultatas

Spaudoje pasirodė šis pranešimas


Ko galime pasimokyti

– Keldami nuotraukas patikrinkite, kur jos buvo darytos

– Gerai įvertinkite, ar jūsų juokelis bus suprastas taip, kaip jūs galvojate