1. Pilnas ekranas (full screen) ‒ kartu ir iššūkis, ir galimybė. Prieš trejus metus niekas negalvojo, kaip svetainė atrodys mobiliajame telefone, dabar dar beveik niekas negalvoja, kaip jų svetainė atrodys televizoriuje ar kituose ekranuose, kur rezoliucijos yra visiškai kitokios. Šiandien pastebime tendenciją, kad atsiranda poreikis užpildyti visą ekrano erdvę, nesvarbu, kokiu kampu žmogus bepaimtų telefoną ar kitą prietaisą.

2. Šiais metais labai svarbu nepagailėti laiko ir investicijų į vadinamą „hero image“, kuris Jus reprezentuotų. Tai yra pirmos 3-5 sekundės, per kurias vartotojas, atsidaręs jūsų puslapį, perima emociją ir jūsų norimą perteikti žinutę. Kas tampa populiaru ir vartotojui priimtina ‒ viena, dažniausiai pastelinių spalvų, neišsiskirianti iliustracija. Rekomenduotina gretinti smulkaus teksto elementus su didelio turinio elementais, bet reikia nepamiršti, kad tas vienas elementas ir braižas perduoda visą emociją į vartotojo sąmonę.

3. Šiais metais intuityvi animacija pereina iš mobiliųjų telefonų į internetą. Interneto svetainės tampa tęsiniu tos operacinės sistemos aplinkos, kuri yra įprasta vartotojui. Nesvarbu, ar žmogus paima mobilųjį telefoną, ar nešiojamą kompiuterį, viskas turi būti tikslu ir patogu jam peržiūrėti ir aktyvuoti.

4. Grįžtame į 1990-uosius metus, nes pieštinė animacija, vadinami „gifai” vėl ant bangos. Šiuo greitos informacijos vartojimo metu „gifas“ yra puiki priemonė per kelias sekundes perteikti žinutę ir emociją į vartotojo širdį.

5. Kalbant apie dizainą, jis tampa paprastesnis ir švaresnis. Kuo mažiau apkrauta, švaresnė aplinka, kurioje vartotojas, tai yra Jūsų klientas, leidžia laiką, tuo mažesnė tikimybė, kad jis ją atmes ir labiau tikėtina, kad daugiau laiko jis praleis pas jus. Dabartiniuose produktuose išnyksta net įprastas meniu pateikimas su navigacija, nes vis dažniau meniu pateikiamas vadinamu burgerio principu.

6. Nevenkite ir nebijokite didelių animuotų fonų. Jeigu norite nustebinti vartotoją, atkreipti jo dėmesį gerąja prasme, tikrai galite ir pažaisti. Pavyzdžiui, galite perteikti video taip, kad vartotojas galvotų, kad tai yra nuotrauka, nors iš tiesų tai yra nejudanti vizualizacija, tai yra video su kažkuriuo judančiu elementu. Taip pat populiarūs ir skirtingais greičiais, skirtingų dydžių judantys elementai, matomi per visą ekraną. Kai jie veikia kaip foniniai grafikos elementai, vartotojo tai negąsdina, o perduoda gerąją patirtį.

7. Dar viena tendencija ‒ scrollinimas (naršymas viename puslapyje, slenkant ekranu – red.pastaba). Dabar tai yra viena pagrindinių interneto vartojimo savybių: feisbuke, naujienų portaluose žmonės įpratę scrollinti, taip elgtis jie nori ir kitose svetainėse. Todėl kiekvienas paspaudimas yra ir skausmingas, bet tuo pačiu ir atveria naujas galimybes. Išnaudojant šį įprotį galima, pavyzdžiui, papasakoti savo įmonės istoriją: geimifikacijos (sužaidybinimo – red. pastaba) būdu perduodant norimą informaciją jos galima perduoti daugiau nei įprastais būdais, kai vartotojas suvartojęs tik mažą dalį informacijos iš svetainės išeina.