Visi kalba apie tai, koks turinys yra visagalis, tikra įmonės sėkmės gaminimo mašina. Tačiau retas kuris išties mato realius turinio kūrimo pastangų nešamus rezultatus. Dauguma virtualių verslų investuoja į turinio rinkodarą, nes taip daro jų konkurentai arba dėl to, kad taip daryti kažkas patarė. Tačiau daugelis stokoja elementaraus plano ar strategijos.

Jei esate vienas tų verslo savininkų, kurie negali pasakyti, veikia Jūsų rinkodaros strategija, ar ne, pateikiame jums penkis būdus tam išsiaiškinti.

1. Optimizuokite susidomėjusius klientus

Tinklaraščiais ir straipsniais šiuo būdu nelabai parduosi. Tačiau tiesioginiai pardavimai irgi nėra pats geriausias būdas turinio sėkmei išmatuoti. Turinys kuria pasitikėjimą ir lojalumą bei pamažu traukia žmones. Taigi, vietoje savo įprasto „pirk dabar“ mygtuko sukurkite keletą antrinių raginimų atlikti veiksmus. Paverskite stebėtojus pakartotinais lankytojais ir galiausiai perkančius – abonentais.

Ar žinote, kad elektroninis paštas vis dar yra pati efektyviausia forma rinkodaroje? Ne tik didžiosioms įmonėms, bet taip pat ir mažosioms. Jūs gaunate tiesioginę prieigą prie elektroninio pašto dėžutės, kurią daugelis žmonių patikrina kiekvieną dieną.

Galite parašyti kartą per savaitę ir iš to gauti milžiniškus rezultatus. Juk naujienlaiškio prenumeratorius yra ne atsitiktinis lankytojas, o reguliarus auditorijos narys.

Drąsiai siuntinėkite naujienlaiškius, sukurkite jų prenumeratos formą. Jei galite, kiekvieną apsilankymą paverskite veiksmu. Išskirtinis turinys – puikus būdas tai pasiekti. Sukurkite e-knygą, pasiūlykite ją nemokamai tuo atveju, jei užsiregistruos naujienlaiškiams gauti. Arba jei parduotumėte tam tikros rūšies produktą, galite suteikti nuolaidų kodą ar pan. Štai keletas būdų, kaip optimizuoti susidomėjusius klientus ir pradėti kurti tą sąrašą.

2. Optimizuokite paieškos sistemas

SEO reikia pradėti nuo raktažodžių analizės, parinkti juos tinkamus. Atsirinkus panaudoti meta žymėse ir pačiame puslapio turinyje“, - sako „63 Wire Marketing“ rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Daugumai įmonių, pardavinėjančių savo produktą internete, paieškos sistema išlieka vienu iš pagrindinių sėkmės garantų. Pavyzdžiui, Google paieška yra tikslinga ir čia ji pasitarnauja labai gerai.

Raktažodžių analizės neretai duoda idėjų ir paties turinio kūrimui – iš jų nesunku suprasti, ko žmonės ieško, apie ką domisi, kokia informacija jiems galėtų būti aktuali, naudinga ir skaitoma.

3. Tapkite matomais socialiniuose tinkluose

Socialinė žiniasklaida yra kitas solidus šaltinis suprantantiems, kaip tai daryti teisingai. Kurti turinį, kuriuo dalijamasi, yra keblus uždavinys ir gali pareikalauti daug pastangų.

Jei norite kažko, kuo kiekvieną kartą galėtumėte dalintis, Jums reikia atkreipti dėmesį į du dalykus. Pirmasis ir svarbiausias – infografika. Informacijai perteikti naudojamas tekstas, vizualinės priemonės pateikiamos informatyviai ir jos veikia.

Antrasis yra bet kokia grafinė citata. Dėl tam tikrų priežasčių šie maži vaizdiniai daro įtaką. Jais visą laiką dalijamasi: kuo žinomesnė citata, tuo geriau.

4. Daug analizuokite

Lietuvoje vieni populiariausių SEO analizės įrankių, pasak V. Urbono, yra šie:

• Oficialus Google tinklalapio krovimosi greičio testavimo įrankis yra „Page Speed InSights“. Šiuo įrankiu galima pamatuoti, kokiu greičiu yra užkraunamas tinklalapis (sekundžių tikslumu);
• Oficialus Google Adwords skelbimų peržiūros įrankis, kurį galima naudoti ir realių pozicijų organiniuose paieškos rezultatuose patikrinimui „Ad Preview and Diagnosis“;
• Google įrankis, kuris parodo raktažodžių paieškų skaičių per mėnesį, jų populiarumą ir alternatyvius raktažodžius yra „Keyword Planner“ („Raktinių žodžių planavimo priemonė“);
• Tinklalapio analizavimo įrankis „Woorank“.

5. Tegyvuoja video

Šiandien negalima ignoruoti vaizdo transliacijų ir video internete. Video matote kasdien ir panašu, kad tai niekada niekur nepradings. Video talpinimas svetainėse tikriausiai yra pats žaviausias reiškinys socialiniuose tinkluose. Jie yra ne tik platformos, tai besiplečianti bendrija. Skirtingai nei „Facebook“, kuris sukuria savo izoliuotus ratus, tokios svetainės kaip „YouTube“ suteikia Jums platformą, kuria galite naudotis norėdami pasikalbėti su visu pasauliu.

Jei matote, kad kažkas socialiniuose tinkluose pradeda labai sėkmingai dalintis įvairiais video, būtų naudinga su tokiu asmeniu užmegzti ryšį, bendrauti. Ryšiai su kūrybingais ir sėkmingais turinio kūrėjais atneš nemažai naudos.

„Turinio rinkodaros strategija yra kietas riešutėlis: tenka daug eksperimentuoti ir pasitelkti kūrybiškumą,“ - akcentuoja V. Urbonas. Jei jau radote taktiką, kuri veikia tikrai puikiai, ši patirtis praturtins Jus ir suteiks naujas galimybes.

Remtasi „entrepreneur.com” ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją