Birželio 18 d. Kanuose prasidės kasmetinis tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“. Kaip keičiasi šis festivalis, ko iš jo galima tikėtis ir kokią įtaką jis daro visai komunikacijos ir rinkodaros industrijai, kalbamės su festivalio generaliniu direktoriumi Philipu Thomasu.

- Kanų liūtų“ renginys plačiajai visuomenei geriausiai žinomas kaip reklamos apdovanojimų festivalis, tačiau programoje matome kur kas daugiau – tai ir seminarai, dirbtuvės, parodos. Ar apdovanojimai – pagrindinis „Kanų liūtų" renginys, ar žmonės renkasi ir dėl kitų priežasčių, pavyzdžiui, dalyvauti konferencijose, kažko išmokti dirbtuvėse ar tiesiog pabendrauti?

- Na, apdovanojimai visada bus esminis festivalio akcentas, tačiau vyksta kur kas daugiau renginių. Aštuonias dienas pasaulinė komunikacijų industrija bendradarbiaus, susitikinės su agentūromis, ieškos naujų talentų na ir, – tai turbūt svarbiausia, – semsis įkvėpimo srityse, apie kurias anksčiau galbūt nė nebuvo pagalvota. Dalyviai iš 100 šalių švęs, dirbs ir mokysis.

- Kaip manote, kaip „Kanų liūtai“ vystysis toliau? Ar bus daugiau renginių, daugiau dalyvių? O gal koncentruositės tik į tam tikras sritis?

- 2016 m. festivalyje bus naujovių. Šiemet pristatysime naują programą. „Lions Entertainment“ skirta kūrybingumui, norima suvesti agentūras ir prekės ženklus su pramogų kompanijomis, kūrėjais. Ši programa sukurta siekiant įsiklausyti į industrijos poreikius ir atspindėti klausimus, iššūkius, su kuriais ji susiduria. Taip pat skelbiame naujus apdovanojimus. „The Entertainment Lion“ pakeis „Branded Content & Entertainment” ir „Entertainment Lion for Music“.

- „Kanų liūtų“ festivalyje dalyvaus daug pranešėjų iš įvairių sričių – aktorių, režisierių, verslininkų ir t. t. Ar yra numatytos profesijų proporcijos? Kaip sprendžiate, kokius pranešėjus kviesti?

- Kviečiame pranešėjus, kurie pateiktų naujų įžvalgų, pademonstruotų žinių. Stengiamės tolygiai užpildyti visas sritis. Mūsų tikslas – kad visi pranešėjai pateiktų prasmingų įžvalgų savo srityse, juk tai svarbiausia komunikacijų bendruomenei.

- Koks „Kanų liūtų“ vaidmuo – apžvelgti tai, kas vyko ankstesniais metais, ar prognozuoti bei diktuoti naujas tendencijas?

- Mūsų vaidmuo – atstovauti industrijos poreikiams. „Kanų liūtai“ siekia kūrybingumo, mes tikime renginio įtaka verslui, pokyčiams, apskritai jo naudingumu. Stengiamės pateikti aukščiausio lygio turinį, sudaryti galimybes mokytis, taip pat pristatome ir apdovanojame kūrybingumą. Norime įkvėpti kūrybingumą pasauliniu mastu, padėti žmonėms geriau atlikti savo darbą.

Nuolat bandome įgyvendinti naujas idėjas, kurių pagrindas – industrijos vystymasis. „Kanų liūtai“ atspindi įvairius požiūrius kūrybinėje bendruomenėje. Mes stengiamės surinkti geriausią komisiją, geriausius pranešėjus, norim užtikrinti platformą dalintis žiniomis idėjomis.

- Kokią įtaką „Kanų liūtai‘ daro įvairiems sektoriams – reklamos, medijų, technologijų, rinkodaros?

- Reklamos industrija išgyvena permainų laikotarpį, susidarė visa ekosistema. Tradicinis modelis darosi vis kompleksiškesnis, matome vis daugiau naujų dalyvių – pradedant technologijų sritimi, viešųjų ryšių agentūromis, baigiant medijų strategais ir muzikos prodiuseriais. Industrija susiduria su šiomis permainomis, siekia, kad pagrindas būtų kūrybingumas.

- „Kanų liūtų“ gyvavimo istorija ilga. Kaip renginys prisitaikė prie besikeičiančių rinkos poreikių? Kaip jums sekasi tiek metų išlaikyti patrauklumą ir populiarumą?

- Manau, daugiausia iššūkių kelianti permaina – didžiulis pokyčių tempas, taip pat šiuo metu apimamų komunikacijų apimtis. Kai pradėjome prieš dešimt metų, turėjome devynis liūtus. Šiemet turime 24!

- Ko labiausiai laukiate šių metų festivalyje?

- Programa „Lions Entertainment“ labai įdomi, puikus dalyvaujančių pranešėjų sąrašas. Nekantrauju, kada galėsiu joje dalyvauti.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją