Praėjusią savaitę porą dienų praleidau skaitmeninės komunikacijos konferencijoje. Po įdomaus renginio išėjau su viena mintimi – gerai, kad nebedirbu organizacijos viduje, o tapau ryšių su visuomene agentūros atstove. Kas čia gero? Nes netenka priimti to sunkaus sprendimo „su kuo dirbti?“.

Pažiūrėkime į pirmąsyk organizuotų geriausių skaitmeninės komunikacijos darbų čempionų sąrašą apdovanojimuose „Best Internet". Pavyzdžiui, apdovanojimą už geriausią socialinių tinklų rinkodaros (!) projektą pelnė ryšių su visuomene (!) agentūra. Turinio rinkodaros projekto statulėlę pasiėmė tie, kurie mažai dirba su agentūromis, nes turi net dešimties žmonių vidinį rinkodaros padalinį. E-komercijos laurus nusinešė tie, kurie tradiciškai vadinami „medija planeriais“. Tai kur kreiptis, kai planuoji komunikaciją skaitmeniniuose kanaluose?

Akivaizdu, kad tęsiasi pastaruosius trejetą metų Lietuvoje ypač stiprėjanti tendencija – nyksta ribos tarp skirtingų komunikacijos sričių. Po šio skaitmeninės komunikacijos renginio dar tvirčiau atsakysiu klausiantiems, kas gali įgyvendinti sėkmingas komunikacijos kampanijas – bet kurie kūrybinių industrijų profesionalai.

Tik kaip iš jų visų pasirinkti tikrus pranašus? Gal šitaip:

1) Išmano jūsų verslą arba to siekia;
2) Turi sėkmingų savo veiklos pavyzdžių skirtingose verslo srityse lygiai taip pat, kaip turi ir nesėkmingų istorijų;
3) Tiki tuo, ką jums siūlo, t.y. „jų akys dega“;
4) Jūs tikite jais.

Tiesa, esu girdėjusi vieno įmonės vadovo žodžius: „Kai renkuosi tarp kelių panašių, renkuosi tą, kuris naudoja mažiausiai angliškų terminų“.

Greta šių rekomendacijų verta nepamiršti vieno – trumpalaikės kampanijos ir teigiamas jų poveikis pardavimams nekuria ilgalaikės organizacijos reputacijos. Bėgti trumpas distancijas yra lengviau nei maratonus, tačiau įmonės reputacijos kūrimas būtent ir yra maratonas. Todėl planuojant ir įgyvendinant bet kurį skaitmeninės komunikacijos projektą verta prisiminti – čia reikia eksperimentuoti ir matuoti, tačiau nepamirškime ilgalaikių verslo tikslų.

M360
OMConsulting


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją