Pasak „Takumi“ mobiliosios aplikacijos, kuri sujungia „Instagram“ vartotojus su prekiniais ženklais, įmonės ieško naujų reklamos būdų. Vienu iš efektyviausiu tampa „Instagram“. Dabar įmonės yra linkusios mokėti žmonėms nemažus pinigus, kad jie kalbėtų, keltų nuotraukas apie jų produktus ar paslaugas socialinėje erdvėje.

Pasak „Takumi“ tyrimo, „Instagram“ tinkle iš vienos nuotraukos galima uždirbti nuo 46 iki 2313 eur. Kaina priklauso nuo to, kiek vartotojas turi sekėjų. „Takumi“ paskaičiavo, kad žmogus, turintis daugiau nei 100 tūkst. sekėjų, per metus galėtų uždirbti 167 tūkst. eurų.

Kodėl tai veikia

Prekiniai ženklai puikiai supranta, kad viena iš geriausių reklamų yra rekomendacija. Žmogus, kuris dažnai kelia žinutes į socialinį tinklą, bendrauja su savo sekėjais įgauna jų pasitikėjimą, todėl jo nuomone ar įžvalga aplinkiniai gali patikėti labiau nei įprastine reklama.

Sėkmingi pavyzdžiai

Anglijoje gyvenanti 23 metų asmeninė trenerė Zanna van Dijk turi 125 tūkst. sekėjus socialiniame tinkle „Instagram“. Ji jau yra reklamavusi „Adidas“, „Microsoft“ ir „Tommy Hilfiger“. Pasak Zannos, viskas prasidėjo nuo elektroninio laiško, kurį parašė vienas prekinis ženklas. Iš pat pradžių už kelias nuotraukas su prekinio ženklo produktu ji mainais juos gaudavo nemokamai. Vėliau, kai sekėjų tapo daugiau, Zanna pradėjo uždirbti.

JAV gyvenanti ir mada besidominti Danielle Bernstein turi 1.5 mln sekėjų. Pasak telegraph.co.uk, mergina už vieną įkeltą žinutę gauna 15 tūkst dolerių. Danielle dažniausiai reklamuoja dizainerių rūbus, kosmetikos bei papuošalų gamintojus.

Patarimai: nuo ko pradėti

1. Pasirinkite vieną sritį, kuri jums patinka. Dalinkitės savo paskyroje nuotraukomis ir vaizdo įrašais, kurie būtų susiję tik su ta sritimi;
2. Komentuokite kitų įkeltas žinutes;
3. Jeigu turite daugiau nei 1000 sekėjų, pabandykite susiekite su prekiniu ženklu, kuriam, jūsų manymų, būtų įdomi reklama pas jus;
4. Kelkite ne daugiau kaip dvi reklamines žinutes per savaitę.