Milžiniško susidomėjimo feisbuke bei Lietuvos žiniasklaidoje sulaukę juodi ledai – rinkodaros sprendimas, kuris atskleidė, kad nuo išmaniųjų telefonų jaunimą galima atitraukti pasiūlius tai, kuo gyvena modernūs Niujorko, Los Andželo ar Tokijo gyventojai. Prekybos centrą GO9 užplūdusi minia su nuselfintais juodais ledais greitai grįžo atgal į socialinius tinklus, tačiau toks ir buvo tikslas.

Faktas: ragauti juodų ledų atėję lankytojai pirmiausiai juos fotografavo ir dalinosi socialinėje erdvėje.

Už ledų skonį jiems buvo svarbiau tai, kaip neįprastai ir netikėtai jie atrodo. Nuo pirmadienio šios juodų ledų nuotraukos tiesiog užkariavo internetą. Ir tai byloja dar vieną paprastą dalyką, apie kurį nevalia pamiršti nė vienam integruotos komunikacijos srityje dirbančiam žmogui – šiuolaikiniams žmonėms visų svarbiausia yra vizualinis įspūdis ir emocija. Tai, ko negali čia pat perteikti nuotrauka ar vaizdo įrašu, gali būti tiesiog neįdomu.

Gotų kultūra ir 1987 metais pasaulio finansų rinkų patirtas krachas, visam laikui gavęs Juodojo pirmadienio pavadinimą. Du iš pirmo žvilgsnio nesusiję leitmotyvai tapo idėja surengti unikalia prekybos centro GO9 kampaniją vilniečiams, kurie #BlackMonday proga buvo pasiryžę stovėti eilėje, kad galėtų nemokamai paragauti išskirtinės spalvos ir skonio ledų. Nors kepinto sezamo ledais prekybos centras GO9 vaišins kiekvieną rugpjūčio pirmadienį, jau pirmąjį kartą nusidriekė eilė iki pat centrinio įėjimo, o vos per kelias valandas buvo išdalinta keli šimtai ledų porcijų.

Pasiūlytas klientui originalus sprendimas vasarai – inicijuoti specialių, išskirtinio skonio ir spalvos ledų gamybą ir pasiūlyti juos lankytojams. Galvodami apie įvairių rinkodaros veiksmų pobūdį visada stengiamės įvertinti tai, kad esame globalių tendencijų dalis ir kas šiuo metu yra „ant bangos“.

Užtenka atsidaryti feisbuką, „Pinterest“ ar „Instagram“, ir tampa aišku, kuo alsuoja pasaulis. Būdami vakarietišku miestu, turime žengti koja kojon su naujovėmis. Atidžiai vertinome tinkamus formatus, išsirinkome analogų rinkoje neturintį skonį ir matome, kad stengtis buvo verta – lankytojai tai įvertino.

Juodų ledų euforija atskleidė vartotojų lūkesčių pokyčius
© Bendrovės archyvas

Akcijos sėkmė parodė, kad Vilniaus miestelėnai visiškai nebeatsilieka nuo kitų ne tik Europos, bet ir pasaulio sostinių, – jie reiklūs, ištroškę naujovių ir atviri joms.

Matydavome, kaip užsienyje rikiuojasi eilės, o žmonės miega prie parduotuvių, kad galėtų pirmieji įsigyti geidžiamų, itin naujų produktų ar kolekcijų. Tai yra tam tikra simpatijos ir džiugesio išraiška, kuri tampa nesvetima ir mums. Ir Lietuvos rinkoje taip jau pasveikinami nauji tinklai, prekės ženklai, modeliai ar formos. Ir tai yra ne paprastas naudos ieškojimas, o pirmiausiai išskirtinumo, originalumo siekis. Nebesame tik stebėtojai, jau patys tampome atvira, įsitraukiančia visame pasaulyje vykstančių įvykių dalimi.

Prieš kelerius metus pirkėjai vos per kelias minutes išpirko išskirtinę „Balmain x H&M“ drabužių ir aksesuarų kolekciją, tuomet Lietuvoje pardavinėtą tik GO9 prekybos centre. Panašu, kad toks pat scenarijus galėjo pasikartoti ir su juodais ledais, jei tik ledai būtų buvę iš anksto porcijuoti.

Komunikacijai apie juodųjų ledų kampaniją buvo pasirinkta vieno kanalo strategija – žinutėmis ir nuorodomis apie GO9 juodus ledus socialiniuose tinkluose pasidalino tūkstančiai žmonių.
Inicijuotos akcijos startas dar kartą patvirtina, jog negrįžtamai pasikeitė kanalai, kuriais veiksmingiausiai galima pasiekti tikslinę auditoriją. Kalbėti apie tai, kad socialinių tinklų poveikis ribotas, kad jais negalima iki galo pasitikėti jau nėra jokio pagrindo. Ir su nedideliu biudžetu prekės ženklai socialiniuose tinkluose gali ne tik pasiekti didelę tikslinę auditoriją, bet priversti ją veikti. Jei turinys yra aktualus ir įdomus, jis sklinda organiškai, o iš vartotojo perspektyvos sklindanti žinia visada yra stipresnė ir efektyvesnė prekės ženklui.

M360
Idea Prima


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją