2016 m. birželio 2 d. yra ir bus istorinė Lietuvai. Sveikiname Lietuvą ir lietuvius, politikus ir piliečius, gyventojus ir besisvečiuojančius Lietuvoje, pirkėjus ir pardavėjus, gamintojus ir prekybininkus! „Lidl Lietuva“ parduotuvių atidarymas yra istorinis įvykis. Pakilkime aukščiau nei kalafijorų ar brokolių lygis, nelyginkime kainų, o susitelkime į strateginę šios dienos reikšmę.

1. Į Lietuvą įžengė vienas konkurencingiausių pasaulyje mažmeninės prekybos atstovų (pripažinimas Lietuvai!).

2. Dar vienos užsienio kapitalo kompanijos dalyvavimas Lietuvos ekonomikoje yra reikšmingas signalas ateities investuotojams, kad čia verslą daryti verta.

3. Per keletą metų Lietuvą pasieks daugiau nei 100 mln. Eur tiesioginės investicijos, jau nekalbant apie tai, kad „Lidl“ atėjimas paskatins ir kitus tarptautinius žaidėjus dar kartą peržiūrėti geografinės Europos žemėlapį ir rasti puikų investicinį kampelį.

4. Kita vertus džiugu, kad Lietuvoje dominuojantį Skandinavijos šalių investuotojų kapitalą šiek tiek praskiedžia Lietuvos strateginis, politinis, ekonominis partneris - Vokietija.

5. Naujo rinkos dalyvio atsiradimas visada yra puiki žinia pirkėjams (didesnės galimybės rinktis), gera žinia gamintojams (išskaidyti riziką, sumažinti priklausomybę nuo vieno ar kelių pirkėjų).

6. Tai puiki žinia ir darbo jėgos rinkai. Tikrai bent nedidele dalimi kils mažmeninės prekybos sektoriaus darbuotojų algos, atsiras dar daugiau galimybių jaunimui, o dėl šios priežasties mažės jaunimo nedarbas.

7. Užsienio kapitalas visuomet kelia verslo profesionalumo lygį dėl ilgaamžio sukaupto know-how. Lietuvoje turėsime labiau mokytų, daugiau įgūdžių turinčių žmonių, o kiti rinkos dalyviai taip pat bus priversti kilstelti verslo kokybės kartelę.

8. Mažmeninės prekybos sektorius nėra izoliuotas ekonomikoje. Papildomo darbo ir užsakymų turės tiek vietiniai verslai, tiek ir visi Lietuvos verslo atstovai, tiek reklamos užsakovai.

9. Nepriklausomai nuo mūsų visų diskusijų, ar „Lidl“ pasiseks, ar nepasiseks, mažų mažiausiai turėsime dar geriau išvystytą infrastruktūrą (aikšteles, naujas parduotuves, logistiką,...), kuri tikrai išliks.

10. Na ir galiausiai... Šiandien tikrai Lietuva bus išgirsta pasaulyje kaip dar viena šalis, kurioje yra „Lidl“ , o tai nemokama reklama Lietuvai, verslui, turizmui ir mūsų ateičiai!

Linkime sėkmės visiems randant savo vietą po saule! Džiaukimės akimirka!



Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją