Žengdami į mums naują socialinį tinklą „Instagram“, susidūrėme su iššūkiu – kaip sukurti kokybišką įvaizdinę kampaniją, kuri būtų aktuali šio socialinio tinklo vartotojams.

Žinoma, norėjome išsiskirti ir iš kitų bendrovių kuriamo turinio, kuris, pastebėjome, dažniausiai skirtas įmonės darbdavio įvaizdžiui stiprinti.

Ruošiantis eiti į verslo komunikacijai vis dar naują socialinį tinklą, atsižvelgėme į „Instagram“ kūrėjų rekomendacijas verslui: kurti vizualiai patrauklų, originalų turinį, atrasti savitą nuotraukų stilių.

Esame draudimo bendrovė, teikiame finansinę pagalbą ištikus nelaimei, tačiau neturime apčiuopiamų produktų ar lengvai atvaizduojamų paslaugų. Tad kaip sukurti patrauklų ir prasmingą vizualinį turinį, išlaikant prekės ženklo toną ir vertybinius elementus?

Idėją sukurti dokumentinį nuotraukų projektą „Namų istorijos“ gimė tarp kolegų bendrovės viduje. Niekas neabejoja, jog namai mums visiems kelia stiprias emocijas. Namai – tai ne vien būstas, o istorijos, patyrimai, nuotaikos. Supratome, kad „Instagram“ pobūdis puikiai derės gyvenimiškų istorijų pasakojimui.

Pasitelkę aktyvius ir žinomus visuomenėje fotografus – Neringą Rekašiūtę ir Artūrą Morozovą – sukūrėme trijų etapų dokumentinių nuotraukų ciklą, kurio ašis – namai. Būdami draudikai rūpinamės, kad ištikus nelaimei taip stipriai neskaudėtų ir namai vėl būtų namai kiek įmanoma greičiau, todėl kartu su nuotraukų herojais ieškome atsakymo į klausimą, kas būstą paverčia tikrais namais.

Skirtingi nuotraukų ciklai vaizduoja tris „Namų istorijų“ paieškos etapus. Pirmosios dešimt nuotraukų ir istorijų gimė patiems fotografams beieškant įdomių erdvių. Antrajame etape pažvelgėme, kokias istorijas savo namuose kuria „If“ darbuotojai. O šiuo metu mūsų „Instagram“ paskyra dedikuota mūsų klientams ir jų namams. Pakviesti klientus sudalyvauti šiame projekte nebuvo sudėtinga – išsiuntę laišką-kvietimą dalyvauti, nustebome gausiu ir teigiamu grįžtamuoju ryšiu.

Šiandien, projektui einant į pabaigą, sugrįžtame prie klasikos – unikalus turinys slypi paprastume, o „Instagram“ variklis – malonios akimirkos.

Kampanijai nekėlėme kiekybinių tikslų, tačiau, pataikę į socialinio tinklo vartotojų poreikius, pasiekėme 2 kartus didesnį įsitraukimą, negu buvome pratę matyti „Facebook“ tinkle. Dėl didesnės turinio sklaidos pasinaudojome ir neseniai atsiradusia „Instagram“ reklamos galimybe. Kadangi turiniu dalinosi projekte dalyvaujantys žymūs fotografai, nuotraukos pasižymėjo didele natūralia sklaida tarp socialinių tinklų vartotojų.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją