Ką daryti, jei norite pasiekti sėkmės socialiniame tinkle „Facebook“? Jauno verslo forume „#LAUNCH“ pranešimą skaitęs šio tinklo ekspertas Arijus Žakas vardina penkis svarbiausius žingsnius.

1. Teisingas tikslo suformulavimas ir gero įvaizdžio kūrimas. A. Žakas pasakoja, kad pradedant derybas su naujausiais klientais ir paklausus jų, kokį tikslą jie nori pasiekti, dažniausiai stoja nejauki tyla. Vieni tiesiog nori būti šiame tinkle, nes šiais laikais taip visi daro, kiti bijo atsilikti nuo konkurentų, bet ko konkrečiai jie tikisi – dažniausiai neaišku. Tad prieš pradėdami veikti „Facebook“, pagalvokite, ką norite ten pasiekti. Be to, buvimas „Facebook“ tikrai neatneš naudos, jei negalvosite, kaip ten atrodote. Atvejai, kai verslininkai viešai tyčiojasi iš ten komentuojančių, pyksta už neigiamus komentarus ar kitaip parodo savo toli gražu ne gerąją pusę, nors ir nuskamba plačiai, vargu ar atneša naudos įmonei.

2. Teisingas žinutės formulavimas tikslinei auditorijai.
Nesistenkite kalbėti visiems, stenkitės kalbėti tiems, kuriems tai išties rūpi. Tokiu būdu sumažinami biudžetai ir pasiekiami tie žmonės, kurie mums aktualūs. Kai kurie pradėdami veikti „Facebook“ sako, kad jų tikslinė auditorija – visi. Bet tai yra tas pats kaip nieko. „Facebook“ yra labai daug įrankių, leidžiančių pasiekti konkrečiai tuos žmones, kurių jums reikia. Pavyzdžiui, jei parduodate žiedus, galite savo reklamą rodyti tik tiems žmonėms, kurie nurodo šiuo metu esantys susižadėję.

3. Efektyvus „Facebook“ reklamų panaudojimas. Jei nenaudojate „Facebook“ reklamų, praktiškai neturite galimybių pasiekti savo tikslinę auditoriją. Jei nepasieksite savo tikslinės auditorijos, nepasieksite rezultatų. Skaičiuojama, kad vidutiniškai jūsų pranešimą pamato 1 iš 20 jūsų puslapio fanų. Kur kas efektyviau sumokėti už reklamą, negu bet kokia kaina auginti fanų skaičių, kuris pats savaime nieko nereiškia. Juk jei turite labai gerą idėją, nesitikite, kad televizija ją reklamuos nemokamai, tad kodėl taip turėtų daryti „Facebook“?

4. Nuolatinis statistikos stebėjimas ir optimizavimas. Žmonės gana dažnai pamiršta, kad ten yra visi skaičiai, kuriuos galima kiekvieną savaitę nagrinėti, daryti mini auditus, po audito galima suprasti, ar mes einame teisinga kryptimi, ar ne. Kuo daugiau informacijos turėsime, tuo geriau žinosime, kurlink mes einame.

5. Nedarymas nesąmonių. Viena iš tokių, pavyzdžiui, konkursai. Geriau jų visai nedaryti, nei po to pykti, kad niekas juose nedalyvauja.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją